ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Jewish Enemy: Nazi Propaganda during World War II and the Holocaust

دانلود کتاب دشمن یهود: تبلیغات نازی ها در طول جنگ جهانی دوم و هولوکاست

The Jewish Enemy: Nazi Propaganda during World War II and the Holocaust

مشخصات کتاب

The Jewish Enemy: Nazi Propaganda during World War II and the Holocaust

دسته بندی: تاریخچه نظامی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0674027388, 9780674027381 
ناشر: Belknap Press of Harvard University Press 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 401 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب The Jewish Enemy: Nazi Propaganda during World War II and the Holocaust به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دشمن یهود: تبلیغات نازی ها در طول جنگ جهانی دوم و هولوکاست نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب دشمن یهود: تبلیغات نازی ها در طول جنگ جهانی دوم و هولوکاست

بزرگی عظیم هولوکاست توجه ما را در شصت سال گذشته جلب کرده است. با این حال، گستردگی جنایات، محاسبات نازی ها را برای توجیه اعمال خود تحت الشعاع قرار داده است. به گزارش رسانه های آلمانی زمان جنگ، این شهروندان آلمانی بودند که هدف انقراض یک توطئه گسترده بین المللی قرار گرفتند. رهبری این حمله یک دسته یهودی جنگجو و موذی بود، چنان حیله گر و قدرتمند که توانست اعمال روزولت، چرچیل و استالین را دستکاری کند. هیتلر هولوکاست را به عنوان یک اقدام دفاعی به تصویر می کشد، حرکتی ضروری برای نابودی یهودیان قبل از اینکه آلمان را نابود کنند. جوزف گوبلز، وزیر تبلیغات، و دفتر مطبوعاتی اتو دیتریش، این دیدگاه متعصبانه را به یک روایت هشداردهنده منسجم ترجمه کردند، که ماشین تبلیغاتی نازی ها آن را در خلوت های زندگی روزمره منتشر کرد. جفری هرف با درخواست از تحقیقات آرشیوی چشمگیر، پوسترهای دیواری را که آلمانی ها در انتظار تراموا می دیدند، بازآفرینی می کند، سخنرانی های رادیویی که در خانه یا خیابان می شنیدند، سرفصل هایی که از دکه های روزنامه فروشی بلند می شد. «دشمن یهود» اولین مطالعه گسترده ای است که در مورد چگونگی نفوذ و شکل دهی یکهود ستیزی به تبلیغات نازی ها در طول جنگ جهانی دوم و هولوکاست، و چگونگی گردآوری عناصر مختلف جهان بینی نازی نازی است. در اینجا ما یک توضیح بدیع و دلهره‌آور از راه‌هایی می‌یابیم که هیتلر جنگ و نسل‌کشی را برای مردم خود مشروعیت می‌بخشد، آن‌گونه که برای از بین بردن یک دشمن ظاهراً قادر مطلق یهودی ضروری است. در عصری که هم تئوری‌های یهودستیزی و هم تئوری‌های توطئه همچنان بر سیاست جهانی تأثیر می‌گذارند، هرف یادآوری به‌موقع خطرات آنها را همراه با تفسیر تازه‌ای از پارانویای زیربنای ایدئولوژی رایش سوم ارائه می‌کند. (20060817)


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The sheer magnitude of the Holocaust has commanded our attention for the past sixty years. The extent of atrocities, however, has overshadowed the calculus Nazis used to justify their deeds. According to German wartime media, it was German citizens who were targeted for extinction by a vast international conspiracy. Leading the assault was an insidious, belligerent Jewish clique, so crafty and powerful that it managed to manipulate the actions of Roosevelt, Churchill, and Stalin. Hitler portrayed the Holocaust as a defensive act, a necessary move to destroy the Jews before they destroyed Germany. Joseph Goebbels, Minister of Propaganda, and Otto Dietrich’s Press Office translated this fanatical vision into a coherent cautionary narrative, which the Nazi propaganda machine disseminated into the recesses of everyday life. Calling on impressive archival research, Jeffrey Herf recreates the wall posters that Germans saw while waiting for the streetcar, the radio speeches they heard at home or on the street, the headlines that blared from newsstands. The Jewish Enemy is the first extensive study of how anti-Semitism pervaded and shaped Nazi propaganda during World War II and the Holocaust, and how it pulled together the diverse elements of a delusionary Nazi worldview. Here we find an original and haunting exposition of the ways in which Hitler legitimized war and genocide to his own people, as necessary to destroy an allegedly omnipotent Jewish foe. In an era when both anti-Semitism and conspiracy theories continue to influence world politics, Herf offers a timely reminder of their dangers along with a fresh interpretation of the paranoia underlying the ideology of the Third Reich. (20060817)





نظرات کاربران