ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Doing Optimality Theory

دانلود کتاب انجام نظریه بهینه

Doing Optimality Theory

مشخصات کتاب

Doing Optimality Theory

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1405151358, 9781444301199 
ناشر:  
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 322 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Doing Optimality Theory به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب انجام نظریه بهینه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب انجام نظریه بهینه

Doing Optimality Theory مثال‌ها و توصیه‌های کاربردی و دقیق را برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد که در رشته زبان‌شناسی کار می‌کنند، گرد هم می‌آورد. با توجه به اینکه مقدمات اساسی نظریه بهینه به طور قابل توجهی با سایر نظریه های زبانی متفاوت است، این کتاب تکنیک های تحلیلی و روش های جدید تفکر و نظریه پردازی مورد نیاز را ارائه می دهد. نحوه انجام تجزیه و تحلیل و تحقیق با استفاده از نظریه بهینه (OT) - شاخه ای از واج شناسی که از زمان پیدایش آن در سال 1993 این رشته را متحول کرده است، توصیه های عملی و عمیقی را برای دانشجویان و محققان در این زمینه ارائه می دهد، که به روشی جذاب ارائه شده است. دارای مثال ها، سؤالات و تمرین های متعددی است که همگی به توضیح نظریه و خلاصه کردن هسته کمک می کند. مفاهیم OT نوشته شده توسط جان جی. مک کارتی، یکی از طرفداران برجسته این نظریه و یک چهره ابزاری در اشاعه و استفاده از OT امروزه، راهنمای ایده آلی از طریق پیچیدگی های تحلیل و تحقیق زبانی برای محققان مبتدی، و به عنوان مثال، یکی که راه را برای تحولات آینده در این زمینه هدایت خواهد کرد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Doing Optimality Theory brings together examples and practical, detailed advice for undergraduates and graduate students working in linguistics. Given that the basic premises of Optimality Theory are markedly different from other linguistic theories, this book presents the analytic techniques and new ways of thinking and theorizing that are required.Explains how to do analysis and research using Optimality Theory (OT) - a branch of phonology that has revolutionized the field since its conception in 1993 Offers practical, in-depth advice for students and researchers in the field, presented in an engaging wayFeatures numerous examples, questions, and exercises throughout, all helping to illustrate the theory and summarize the core concepts of OT Written by John J. McCarthy, one of the theory’s leading proponents and an instrumental figure in the dissemination and use of OT today An ideal guide through the intricacies of linguistic analysis and research for beginning researchers, and, by example, one which will lead the way to future developments in the field.





نظرات کاربران