دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: آموزشی ویرایش: 1 نویسندگان: Terry Lovat (auth.), Terry Lovat, Ron Toomey (eds.) سری: ISBN (شابک) : 9781402099618, 1402099622 ناشر: Springer Netherlands سال نشر: 2009 تعداد صفحات: 181 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 1 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب آموزش ارزش ها و آموزش با کیفیت: اثر مارپیچ دوگانه: تدریس و تربیت معلم، جامعه شناسی آموزش و پرورش، روانشناسی تربیتی
در صورت تبدیل فایل کتاب Values Education and Quality Teaching: The Double Helix Effect به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب آموزش ارزش ها و آموزش با کیفیت: اثر مارپیچ دوگانه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
آموزش ارزشها و آموزش با کیفیت: اثر دو مارپیچ نتایج دو پروژه بزرگ در برنامه آموزش ارزشهای دولت استرالیا را گزارش میدهد. این نتایج به این واقعیت اشاره میکند که آموزش ارزشها را دیگر نمیتوان بهعنوان نقشی حاشیهای برای نقش اصلی آموزش و مدرسه و یا بهعنوان یک سرمایهگذاری صرفاً برای آموزش دینی در نظر گرفت. در مقابل، نتایج نشان میدهد که آموزش ارزشها در مرکز آموزش و آموزش در هر کجا که اتفاق میافتد قرار دارد. اهمیت آموزش ارزشها در پتانسیل آن برای تمرکز مجدد معلمان و مدارس بر هدف اساسی آنها، یعنی بهبود کل نگر دانشآموزان تحت مراقبت است.
تمرکز آموزش ارزشها با نتایج تحقیقات مطابقت دارد. در موفقیت دانشآموزان که نقش حیاتی روابط مراقبت، اعتماد و احترام با معلمان را نشان میدهند تا دانشآموزان هم از نظر تحصیلی و هم به طور گستردهتر «به خوبی عمل کنند». یکی از ویژگیهای تحقیق آموزش کیفیت مربوط به ایجاد فضای یادگیری مثبت و حمایتی را نشان میدهد. این ویژگی است که می توان آن را در توجه به تکنیک و هنر نادیده گرفت. با این حال، تحقیقات به ما می گوید که این فضا و به ویژه روابط مثبت که بخشی از آن است، یکی از اجزای اساسی در پیشرفت دانش آموزان است.
علاوه بر این، تحقیقات به ما می گوید که پیشرفت دانش آموز زمانی که ارزشهای مراقبت، احترام و اعتمادی که پایهی روابط یادگیری را تشکیل میدهند، در تمام جنبههای تدریس و تحصیل، از جمله در برنامه درسی، به وضوح بیان میشوند، مطمئنتر میشوند. از این نظر، آموزش ارزشها را میتوان بهعنوان «روی دیگر سکه» آموزش با کیفیت، بهعنوان «حلقه مفقوده» آن توصیف کرد، یا برای وام گرفتن از حوزه تحقیقاتی ژنتیک، بهعنوان همزیستی با آموزش کیفیت در رابطه "مارپیچ دوگانه". این توصیف اخیر است که نویسندگان بهترین توصیف کننده نتایج مطالعاتی است که کتاب در مورد آنها گزارش می دهد.
Values Education and Quality Teaching: The Double Helix Effect reports on the results of two of the major projects in the Australian Government’s Values Education Program. These results point to the fact that Values Education can no longer be seen as marginal to the main role of teaching and schooling nor as a venture merely for religious schooling. In contrast, the results show that Values Education sits at the centre of teaching and schooling wherever it occurs. The importance of Values Education is in its potential to re-focus teachers and schools on their essential purpose, namely the holistic betterment of the students in their care.
The focus of Values Education coincides with the results of research into student achievement that illustrate the vital role played by relationships of care, trust and respect with teachers if students are to ‘do well’ both academically and more broadly. It picks up on a feature of Quality Teaching research concerned with the creation of the positive and supportive learning ambience. It is a feature that can be overlooked in the concern for technique and craft . Yet research tells us that it is this ambience, and especially the positive relationships that are part and parcel of it, that is one of the essential ingredients in student achievement.
Furthermore, research tells us that student achievement is more assured when those values of care, respect and trust that underpin the learning relationship are made explicit in all aspects of teaching and schooling, including in the curriculum. In this sense, Values Education might be described as the ‘other side of the coin’ to Quality Teaching, as its sometimes ‘missing link’or, to borrow from the research fi eld of Genetics, as co-existing with Quality Teaching in a ‘double helix’ relationship. It is this latter description that the authors have chosen as most appropriately describing the results of the studies on which the book reports.
Front Matter....Pages I-XVIII
Values Education and Quality Teaching: Two Sides of the Learning Coin....Pages 1-11
Perspectives from Research and Practice in Values Education....Pages 13-25
Student Action Teams, Values Education and Quality Teaching and Learning—Case Study from the Manningham Cluster, Victoria....Pages 27-43
Placing Values at the Centre of School Policy and Classroom Practice—A Case Study of Modbury School, South Australia....Pages 45-62
Moving Values Beyond the Half Hour: Peer Leadership and School Vision—A Case Study of the Townsville Cluster, Queensland....Pages 63-82
Valuing Diversity in Children’s Voice: A Case Study of Children, Stewardship and Mapping the Care of Special Places in the Western Australian Cluster....Pages 83-103
Values and Quality Teaching at West Kidlington Primary School....Pages 105-120
A Perfect Match: Living Values Educational Program and Aventura City of Excellence School, USA....Pages 121-140
The Double Helix and Its Implications for the Professional Lifelong Learning of Teachers....Pages 141-149
Back Matter....Pages 151-171