ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Built to Win: The Female Athlete As Cultural Icon (Sport and Culture Series, V. 5)

دانلود کتاب ساخته شده برای برنده شدن: ورزشکار زن به عنوان نماد فرهنگی (مجموعه ورزش و فرهنگ، V. 5)

مشخصات کتاب

Built to Win: The Female Athlete As Cultural Icon (Sport and Culture Series, V. 5)

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780816636235, 9780816636242 
ناشر:  
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 250 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Built to Win: The Female Athlete As Cultural Icon (Sport and Culture Series, V. 5) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ساخته شده برای برنده شدن: ورزشکار زن به عنوان نماد فرهنگی (مجموعه ورزش و فرهنگ، V. 5) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ساخته شده برای برنده شدن: ورزشکار زن به عنوان نماد فرهنگی (مجموعه ورزش و فرهنگ، V. 5)

سرعت مجسمه سازی شده ماریون جونز. ظرافت و چابکی میا هام. سبک اسلم دانک لیزا لزلی. مهارت و ظرافت این چهره های ورزشی به طور گسترده مورد تحسین قرار می گیرد و دیگر باعث گیج و ناراحتی نسل های قبلی زنان ورزشکار نمی شود. ساخته شده برای برنده شدن این پدیده نسبتاً جدید را بررسی می کند - ورزشکاران زن با اعتماد به نفس و توانمندی که در همه جای فرهنگ عامه آمریکا یافت می شوند. Leslie Heywood و Shari L. Dworkin نقش ورزشکاران زن را از طریق مصاحبه با دختران و پسران دبستانی و دبیرستانی بررسی می کنند. خوانش دقیق کمپین های تبلیغاتی نایک، ریباک و دیگران؛ بحث در مورد فیلم هایی مانند Fight Club و Girlfight; و کاوش در تجربیات ورزشی خود. آنها می پرسند: اگر وجود داشته باشد، چه ناهماهنگی بین تصاویر محبوب و تجربیات واقعی این ورزشکاران وجود دارد؟ آیا این تصاویر واقعاً "زنانگی" را بازتعریف می کند و به مشارکت بیشتر همه زنان در ورزش کمک می کند؟ آیا تصاویر جنسی این زنان که به جستجوی آنها آسیب می زند باید جدی گرفته شود؟ آیا آنها پسران جوان را تشویق می کنند که به ورزشکاران زن احترام بگذارند و آنها را تحسین کنند، و آیا این در نهایت تفاوتی در شیوه های ساخت و درک جنسیت و قدرت ایجاد می کند؟ هیوود و دورکین با پیشنهاد یک تغییر پارادایم از فمینیسم موج دوم به موج سوم، استدلال می‌کنند که در سال‌های پس از تصویب عنوان نهم، کلیشه‌های جنسیتی به روش‌های عمیقی بی‌ثبات شده‌اند و آنها ادعا می‌کنند که ورزشکاران زن و تصویرسازی‌های آن‌ها کار مهمی انجام می‌دهند. کار فرهنگی برای این منظور. مهم، با طراوت و جذاب، Built to Win ورزش را با تمام پیچیدگی آن بررسی می کند. لزلی هیوود استاد زبان انگلیسی در دانشگاه بینگهمتون است. او نویسنده کتابهای بسیار خوب برای یک دختر: داستان یک ورزشکار (مینسوتا، 2000)، بدنسازان (1998)، و تدوینگر برنامه موج سوم (مینسوتا، 1997) است. هیوود یک دونده سابق دو و صحرای کانتری که در حال حاضر یک پاورلیفتر رقابتی است، نایب رئیس بنیاد ورزش زنان است. Shari L. Dworkin یک جامعه شناس است و به عنوان محقق در مرکز مطالعات بالینی و رفتاری HIV در دانشگاه کلمبیا کار می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران