دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: زبانشناسی ویرایش: 1 نویسندگان: Joseph Zajda, Donna Gibbs (auth.), Donna Gibbs, Joseph Zajda (eds.) سری: Globalisation, Comparative Education and Policy Research 4 ISBN (شابک) : 1402094256, 9781402094262 ناشر: Springer Netherlands سال نشر: 2009 تعداد صفحات: 181 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 887 کیلوبایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب فناوری اطلاعات مقایسه ای: زبان ها، جوامع و اینترنت: فناوری آموزشی
در صورت تبدیل فایل کتاب Comparative Information Technology: Languages, Societies and the Internet به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب فناوری اطلاعات مقایسه ای: زبان ها، جوامع و اینترنت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این جلد به نقد پیوند بین ICT و تأثیر آن بر جامعه، افراد و مؤسسات آموزشی می پردازد. یکی از مهمترین ابعاد جهانی شدن، توسعه سریع فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بوده است. زندگی ما توسط فناوری اطلاعات و ارتباطات به طرق مختلف تغییر کرده است و پیامدهای آن برای آموزش بسیار زیاد است. فناوری اطلاعات و ارتباطات ابعاد زبانی، شناختی و بصری ارتباطات انسانی و همچنین ادراک ما از خود و هویت اجتماعی را در فرهنگ جهانی تغییر داده است. آنها توسعه ابعاد جدید سواد دیجیتال، مانند وبلاگ نویسی و پیام های اس ام اس را تسهیل کرده اند. از این نظر، زبان سایبری با وام گرفتن و تطبیق کلمات آشنا، ابداع عبارات جدید و پذیرفتن سبکهای خاص به تکامل خود ادامه میدهد.
این کتاب دستورالعملهایی را در زمینه آموزش و پژوهش سیاست، مرتبط با اصلاحات آموزشی تحولآفرین در 21< ارائه میدهد. SUP>st قرن.
This volume offers a critique of the nexus between ICT and its impact on society, individuals and educational institutions. One of the most significant dimensions of globalisation has been the rapid development of information and communications technologies (ICTs). Our lives have been changed by ICTs in numerous ways and the implications for education are enormous. The ICTs have transformed the linguistic, cognitive and visual dimensions of human communication, as well as our perceptions of the self, and social identity in the global culture. They have facilitated the development of new dimensions of digital literacy, such as blogging and sms messaging. In this sense, cyberlanguage continues to evolve by borrowing and adapting familiar words, coining new expressions, and embracing particular styles.
The book provides directions in education and policy research, relevant to transformational educational reforms in the 21st century.
Front Matter....Pages i-xvi
Comparative Information Technology: Languages, Societies and the Internet....Pages 1-10
Abstract Tools and Technologies of Learning: An Evolving Partnership....Pages 11-31
E-Learning in Schools: Making Successful Connections....Pages 33-47
What is Needed For Global E-Learning in Higher Education....Pages 49-64
Mobile Learning: The Significance of New Mobile and Wireless Communications Technologies for Education....Pages 65-78
Connecting Schools to their Communities: The South-East Asian Experience....Pages 79-87
Digital Literacy and Activity Systems in Adolescents....Pages 89-102
Digital Literacy and Using Online Discussions: Reflections from Teaching Large Cohorts in Teacher Education....Pages 103-120
Development of IT-Infrastructure for Rural Connectivity: A Pro-poor Approach to E-Governance for Rural Development in India....Pages 121-138
Context Is Everything: An International Perspective of, and Its Challenges to, Research and the Evaluation of Educational Technology....Pages 139-159
Back Matter....Pages 161-170