دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: آموزشی ویرایش: 2nd نویسندگان: Henry A. Giroux سری: ISBN (شابک) : 9780415951494, 9780415951487 ناشر: Routledge سال نشر: 2005 تعداد صفحات: 276 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Border Crossings: Cultural Workers and the Politics of Education به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب گذرگاه های مرزی: فرهنگیان و سیاست آموزش و پرورش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
مفهوم مرز و گذر از مرز پیامدهای مهمی برای چگونگی نظریه پردازی سیاست فرهنگی، قدرت، ایدئولوژی، آموزش و کار فکری انتقادی دارد. این نسخه کاملاً اصلاح شده و به روز شده این حوزه ها را در نظر می گیرد و پیوندهای جدیدی بین پست مدرنیسم، فمینیسم، مطالعات فرهنگی و آموزش انتقادی ایجاد می کند. ژیرو که بسیار مرتبط با دورانی است که در حال حاضر زندگی می کنیم، محدودیت ها و امکانات گذرگاه های مرزی در قرن بیست و یکم را بررسی می کند و استدلال می کند که در جهان پس از 11 سپتامبر، مرزها در حال فروپاشی نبوده اند، بلکه به شدت بازسازی شده اند. نویسنده مهمترین مسائلی را که معلمان منتقد در آغاز قرن با آن مواجه بودند شناسایی میکند و موضوعاتی مانند مبارزه بر سر قانون آکادمیک را مورد بحث قرار میدهد. نقش فرهنگ عامه در برنامه درسی؛ و جنگ فرهنگی که راست نو علیه مدارس به راه انداخته است. بخشهای جدید به نظامیسازی در فضاهای عمومی، ساختن امپراتوری و سیاستهای فرهنگی نئولیبرالیسم میپردازد. کسانی که به مطالعات فرهنگی، نظریه نژاد انتقادی، آموزش، جامعه شناسی و ارتباطات گفتاری علاقه مند هستند، این منبع ارزشمند اطلاعات را خواهند یافت.
The concept of border and border crossing has important implications for how we theorize cultural politics, power, ideology, pedagogy and critical intellectual work. This completely revised and updated edition takes these areas and draws new connections between postmodernism, feminism, cultural studies and critical pedagogy. Highly relevant to the times which we currently live, Giroux reflects on the limits and possibilities of border crossings in the twenty-first century and argues that in the post-9/11 world, borders have not been collapsing but vigorously rebuilt. The author identifies the most pressing issues facing critical educators at the turn of the century and discusses topics such as the struggle over the academic canon; the role of popular culture in the curriculum; and the cultural war the New Right has waged on schools. New sections deal with militarization in public spaces, empire building, and the cultural politics of neoliberalism. Those interested in cultural studies, critical race theory, education, sociology and speech communication will find this a valuable source of information.