ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب France Between the Wars: Gender and Politics

دانلود کتاب فرانسه بین جنگها: جنسیت و سیاست

France Between the Wars: Gender and Politics

مشخصات کتاب

France Between the Wars: Gender and Politics

دسته بندی: سیاست
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780415127363, 9780415127370 
ناشر:  
سال نشر: 1996 
تعداد صفحات: 293 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب France Between the Wars: Gender and Politics به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب فرانسه بین جنگها: جنسیت و سیاست نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب فرانسه بین جنگها: جنسیت و سیاست

فرانسه بین جنگ‌ها این فرض را که زنان در دوره بین‌جنگ نفوذ یا قدرت کمی در فرانسه داشتند به چالش می‌کشد. سیان رینولدز نشان می‌دهد که چگونه زنان در واقع از طریق فعالیت‌های اجتماعی، جنبش‌های صلح و اعتصاب‌ها، و در سایر حوزه‌هایی که کمتر مستقیماً با سیاست مرسوم مرتبط بودند، هم خودمختاری و هم اقتدار در عرصه سیاسی داشتند. سیان رینولدز دو نوع تاریخ را گرد هم می آورد: تاریخ سیاسی فرانسه در بین جنگ ها، همانطور که در کتاب های درسی عمومی آمده است، و کار انجام شده در تاریخ زنان که همان دوره را پوشش می دهد. با انجام این کار، او تاریخی خلق می‌کند که در آن جنسیت به روش‌های جدیدی به تحلیل تاریخی کمک می‌کند. با این حال، این کتاب منحصراً به هاریوگرافی انتقادی نمی پردازد. همچنین نتیجه تحقیقات تجربی و آرشیوی اخیر نویسنده و دیگران است. به این ترتیب، این کتابی است که هم برای کسانی که تاریخ فرانسه و هم تاریخ زنان را مطالعه می کنند جذاب خواهد بود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

France Between the Wars challenges a prevailing assumption that women had little influence or power in France during the interwar period. Sian Reynolds shows how women in fact had both autonomy and authority within the political arena through their activities in social work, peace movements and strikes, and in other areas less directly linked with conventional politics. Sian Reynolds brings together two kinds of history: the political history of France between the wars as it appears in general textbooks, and the work carried out in women's history covering the same period. In doing so she creates a history in which gender contributes in new ways to historical analysis. The book is not, however, concerned exclusively with critical hariography. It is also the result of the author's and others' recent empirical and archival research. As such, it is a book which will appeal to both those studying French history and women's history.





نظرات کاربران