ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Winning Message: Candidate Behavior, Campaign Discourse, and Democracy (Communication, Society and Politics)

دانلود کتاب پیام برنده: رفتار نامزد، گفتمان مبارزاتی و دموکراسی (ارتباطات، جامعه و سیاست)

The Winning Message: Candidate Behavior, Campaign Discourse, and Democracy (Communication, Society and Politics)

مشخصات کتاب

The Winning Message: Candidate Behavior, Campaign Discourse, and Democracy (Communication, Society and Politics)

دسته بندی: سیاست
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0521807336, 9780511019975 
ناشر:  
سال نشر:  
تعداد صفحات: 199 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 953 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 60,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب The Winning Message: Candidate Behavior, Campaign Discourse, and Democracy (Communication, Society and Politics) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پیام برنده: رفتار نامزد، گفتمان مبارزاتی و دموکراسی (ارتباطات، جامعه و سیاست) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب پیام برنده: رفتار نامزد، گفتمان مبارزاتی و دموکراسی (ارتباطات، جامعه و سیاست)

این مطالعه زمینه جدیدی را در بررسی رفتار نامزدها در مبارزات انتخاباتی آمریکا می‌گشاید. این موضوع بر یک سوال از اهمیت یکسان برای شهروندان و دانشمندان متمرکز است: چگونه می توانیم کمپین های سیاسی بهتری تولید کنیم؟ اول، سیمون ایده گفتگو را به عنوان معیاری برای ارزیابی مبارزات سیاسی توسعه می دهد. دوم، او فاش می کند که نفع شخصی نامزدها برای پیروزی منجر به اجتناب از گفتگو یا گفتمان مبارزاتی اساسی می شود. ثالثاً، متن تأثیرات سودمند حاصل از گفت‌وگوی کمی را که در واقع رخ می‌دهد، نشان می‌دهد و در نهایت، نیروهای مسئول این اتفاقات نادر را مشخص می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This study breaks new ground in investigating candidate behavior in American electoral campaigns. It centers on a question of equal importance to citizens and scholars: how can we produce better political campaigns? First, Simon develops the idea of dialogue as a standard for evaluating political campaigns. Second, he reveals that candidates' self-interest in winning leads to avoiding dialogue or substantive campaign discourse. Third, the text demonstrates the beneficial effects produced by the little dialogue that actually occurs and finally, pinpoints the forces responsible for these rare occurrences.





نظرات کاربران