دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Valerie E Besag
سری:
ISBN (شابک) : 0335219829, 9780335224272
ناشر:
سال نشر: 2006
تعداد صفحات: 250
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Understanding Girls' Friendships, Fights and Feuds: A Practical Approach to Girls' Bullying به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب درک دوستی، دعوا و دشمنی دختران: رویکردی عملی برای قلدری دختران نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
قلدری دختران نسبت به پسران ظریف تر و فیزیکی کمتر است. با این حال، می تواند به همان اندازه قدرتمند باشد، و پیامدهای عاطفی قلدری در بین دختران می تواند مخرب تر و طولانی تر از تأثیرات اشکال آشکارتر قلدری باشد. معلمان گزارش می دهند که نزاع بین دختران بسیار وقت گیرتر و حل کردن آنها بسیار دشوارتر از اختلافات پسران است، اما اطلاعات کافی برای راهنمایی آنها در برخورد با دعوا و ناراحتی دختران ناشی از روابط آنها با دختران دیگر در دسترس نیست. شاید نزدیک ترین دوستان آنها بوده اند "درک دوستی، دعوا و دشمنی دختران" موضوع آزار و اذیت دختران را روشن می کند - موضوعی که می تواند باعث ناراحتی زیادی شود اما گاهی اوقات توسط بزرگسالان نادیده گرفته می شود یا نادیده گرفته می شود. با توجه به مشاهدات دقیق رفتار دختران، وال Besag درک عمیقی از قلدری دختران ارائه می دهد و مکانیسم ها و زبانی را که دختران برای جذب برخی به گروه خود و حذف دیگران استفاده می کنند را بررسی می کند. این کتاب توصیههای عملی مفصلی را برای مقابله با قلدری دختران ارائه میدهد که به دانشآموزان و معلمان کمک میکند تا انواع مختلف قلدری را درک کرده و با آن مبارزه کنند، و همچنین راهنمایی جامع برای پیشگیری یا کاهش فعالیتهای قلدری در بین دختران، از جمله: رویکردهای کل مدرسه؛ برنامه های توسعه سواد عاطفی و تاب آوری؛ رویکردهای مقابله با باندها؛ استفاده از روش هایی مانند هنر و نمایش؛ توسعه مهارت های حل تعارض؛ برنامه های دانش آموز - والدین؛ و برنامه های پشتیبانی همتایان. این مطالعه کلیدی برای معلمان، معلمان کارآموز، روانشناسان آموزشی و مددکاران اجتماعی، دانشگاهیان و محققان در این زمینه، و دیگرانی است که علاقه مند به ایجاد مدارس و جوامع عاری از قلدر هستند.
Girls' bullying is more subtle and less physical than that perpetrated by boys; however, it can be just as powerful, and the emotional repercussions of bullying among girls can be more destructive and longer lasting than the effects of more obvious forms of bullying. Teachers report that quarrels between girls are far more time-consuming and difficult to resolve than the disputes of boys, yet not enough information is available to guide them on dealing with girls' fighting and unhappiness caused by their relationships with other girls, many of whom may have been their closest friends. "Understanding Girls' Friendships, Fights and Feuds" illuminates the issue of girls' bullying - an issue that can cause a great deal of distress but which is sometimes ignored or dismissed by adults.Drawing on close observations of girls' behaviour, Val Besag provides an in-depth understanding of girls' bullying, exploring the mechanisms and language that girls use to entice some into their groups and exclude others. The book offers detailed practical advice for dealing with girls' bullying, which will help both students and teachers to understand and combat different kinds of bullying, as well as comprehensive guidance for preventing or reducing bullying activities among girls, including: whole school approaches; programmes for developing emotional literacy and resilience; approaches for dealing with gangs; using methods such as art and drama; developing conflict resolution skills; student - parent programmes; and, peer support programmes. This is key reading for teachers, trainee teachers, educational psychologists and social workers, academics and researchers in the field, and others who have an interest in creating bully-free schools and societies.