ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Naked And The Undead

دانلود کتاب برهنه و مرده

مشخصات کتاب

The Naked And The Undead

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0813365635, 9781429489379 
ناشر:  
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 337 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 38 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 25


در صورت تبدیل فایل کتاب The Naked And The Undead به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب برهنه و مرده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب برهنه و مرده

وحشت اغلب به عنوان هنر انبوه یا سرگرمی کم ابرو که فقط هیجان های کوتاه مدت ایجاد می کند رد می شود. فیلم‌های ترسناک می‌توانند خونین، ترسناک و آزاردهنده باشند، بنابراین برخی افراد استدلال می‌کنند که آثار اخلاقی بدی دارند، تماشاگران را به تقلید از خشونت‌های سینمایی تحریک می‌کنند یا آنها را نسبت به جنایات بی‌حساس می‌کنند. در The Naked and the Undead: Evil and the Horror، سینتیا فریلند با تمرکز بر مجموعه‌ای از فیلم‌های مهم و آشکار می‌کوشد هم با تحقیر زیبایی‌شناختی و هم با محکومیت اخلاقی مقابله کند و نشان دهد که چگونه این ژانر قادر به تأمل عمیق فلسفی در مورد است. وجود و ماهیت شر - هم انسانی و هم کیهانی. نویسنده در کاوش در این فیلم‌ها مخالف رویکردی صرفاً روانکاوانه است و هم فهم‌های فمینیستی و هم فلسفی را انتخاب می‌کند. او به این می‌پردازد که در این فیلم‌ها چه چیزی باعث ایجاد واکنش‌های خاص در بینندگان می‌شود و چرا واکنش‌هایی مانند ترس و انزجار در نهایت لذت‌بخش هستند. نویسنده به‌ویژه علاقه‌مند است نشان دهد که چگونه جنسیت در نمایش‌های شیطانی نقش می‌بندد. این کتاب به سه بخش تقسیم می‌شود: دانشمندان دیوانه و مادران هیولا، که به پیامدهای فن‌آوری علمی مرد، عقل‌گرا و نادرست می‌پردازد. The Vampire’s Seduction، که جاذبه شر و توانایی (یا ناتوانی) انسان را در تشخیص فاعل از منفعل، موضوع از ابژه، و فضیلت از رذیلت بررسی می کند. و Sublime Spectacles of Disaster که به بررسی شیفتگی انسان به تماشای وحشت می پردازد. این بخش با فصلی در مورد فیلم های ترسناک گرافیکی مانند کشتار اره برقی تگزاس به پایان می رسد. این کتاب که هم برای دانش‌آموزان و هم برای علاقه‌مندان به سینما نوشته شده است، مجموعه‌ای از فیلم‌ها را بررسی می‌کند، از جمله: سکوت بره‌ها، دفع، فرانکنشتاین، مگس، زنگ‌های مرده، بیگانه، دراکولای برام استوکر، مصاحبه با خون آشام، دیوانگی، درخشش، Eraserhead، Hellraiser، و بسیاری دیگر.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران