دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: موسیقی: گیتار ویرایش: 1 نویسندگان: Alan Blyth سری: ISBN (شابک) : 052103583X, 9780521363099 ناشر: سال نشر: 2007 تعداد صفحات: 317 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 6 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Choral Music on Record به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب موسیقی کرال در ضبط نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
به دنبال مجلدات موفق ترانه ضبط شده، این کتاب تمام ضبطهای آثار اصلی گروه کر از شام مونتهوردی تا مرثیه جنگ بریتن را بررسی میکند. بحث در مورد تفاسیر مختلف ثبت شده، در هر فصل، با انتقاد آگاهانه از کار مربوطه، از جمله - در صورت اقتضا - توضیح نسخهها، تجدید نظرها، و غیره انجام میشود (مثلاً همه تغییرات بسیار در مسیح، به تفصیل توضیح داده شده است). پوشش ضبطها جامع است و ارزش آن با یک دیسکوگرافی دقیق، با شمارههای بهروز هر ضبط افزایش مییابد. هر مشارکت کننده در حوزه تخصصی خود یک مرجع است و در مجموع، بینش و مشاهدات آنها از منتقدان برجسته موسیقی، کتاب را برای مجموعه داران، دوستداران موسیقی و هر کسی که علاقه مند به تغییر سلیقه و سبک اجرای موسیقی است، ارزشمند می کند. آلن بلیت که قبلاً با روزنامه تایمز (لندن) کار می کرد، اکنون منتقد موسیقی دیلی تلگراف است. او در هیئت تحریریه اپرا، ویراستار سه جلدی Opera on Record و دو جلدی Song on Record (CUP)، و همچنین نویسنده کتاب های به یاد آوردن بریتن و مقدمه ای بر حلقه واگنر است.
Following the successful volumes of Song on Record, this book surveys all the recordings of major choral works from the Monteverdi Vespers to Britten's War Requiem. Discussion of the various interpretations on record is preceded, in each chapter, by informed criticism of the work concerned, including--where appropriate--a clarification of editions, revisions, etc. (all the many changes in Messiah are, for instance, described in detail). The coverage of recordings is exhaustive and its value is enhanced by a detailed discography, with up-to-date numbers of each recording. Each contributor is an authority within his or her specialist area and collectively, their insights and observations of leading music critics make the book invaluable to record collectors, music lovers and anyone with an interest in changing tastes and styles of musical performance. Alan Blyth, formerly with The Times (London) is now the music critic of The Daily Telegraph. He is on the editorial board of Opera, the editor of the three-volume Opera on Record and two-volume Song on Record (CUP), as well as author of Remembering Britten and Introduction to Wagner's Ring.