دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: ساخت و ساز ویرایش: First Edition نویسندگان: Nancy Harding سری: ISBN (شابک) : 0415369428, 9780415369428 ناشر: سال نشر: 2003 تعداد صفحات: 242 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 3 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب The Social Construction of Management (Studies in Management, Organizations and Society) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب ساخت اجتماعی مدیریت (مطالعات مدیریت ، سازمانها و جامعه) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
مدیریت چیست و افرادی که مدیر میشوند چگونه هویت مدیریتی به خود میگیرند؟ متن چگونه هویت مدیر را مشخص میکند؟ از مطالعات فرهنگی میفهمیم که رابطه بین متن و خواننده منفعل نیست، بلکه هر کدام بر روی دیگری کار میکنند، و آن متن در شکل گیری هویت خواننده فعال است. این کتاب اولین کتابی است که به تحلیل تعداد کتاب های درسی مدیریت خوانندگان می پردازد. کتابهای درسی مدیریت منتشر شده از دهه 1950 را تجزیه و تحلیل میکند و نشان میدهد که آنها دنیایی را میسازند که در آن هرج و مرج تنها با مدیریت قوی مهار میشود و در آن مدیریت قوی مبتنی بر عقلانیت مدرنیته است. این کتاب با استفاده از آثار باتلر و فوکو، جامعهشناسی دانش علمی، مطالعات حقوقی انتقادی، تاریخ هنر و نظریهی عجیب و غریب، چنین ادعاهایی را آشکار و تحلیل میکند و استدلالهای آنها را تئوریزه میکند. ساخت اجتماعی مدیریت با آشکار کردن چرخش پست مدرن در کتب درسی مدیریت، یک مطالعه انتقادی و تجربی است که به بررسی ساختار هویت های مدیریتی در عصر آموزش انبوه در مدیریت می پردازد. این کتاب کمکی هیجانانگیز به مجموعهای از دانش در حال رشد در مطالعات مدیریت انتقادی است. این مطالعه برای هر کسی که در رشته مدیریت تحصیل می کند یا در سازمان مدیریتی کار می کند، خواندنی است.
What is management and how do the people who become managers take on a managerial identity?How does text inform the manager's identity?From cultural studies we understand that the relationship between text and reader is not passive but that each one works upon the other, and that text is active in forming the identity of the reader. This books is the first to analyse how many management textbooks construct their readers. It analyses management textbooks published since the 1950s and shows they construct a world in which chaos is kept at bay only by strong management, and in which strong management is based upon the rationality of modernity. This book exposes and analyses such claims-to-truths, and theorizes their arguments using the work of Butler and Foucault, the sociology of scientific knowledge, critical legal studies, art history and queer theory. By revealing a postmodern turn in management textbooks, The Social Construction of Management is both a critical and empirical study that explores the constitution of managerial identities in the age of mass education in management. An exciting contribution to the growing body of knowledge within critical management studies, this book challenges the way we think about organizations and their management, and about management education as a whole. This is thought provoking reading for anyone studying management, or working in the managerial organization.