ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Alliance Brand: Fulfilling the Promise of Partnering

دانلود کتاب نام تجاری اتحاد: تحقق وعده شراکت

Alliance Brand: Fulfilling the Promise of Partnering

مشخصات کتاب

Alliance Brand: Fulfilling the Promise of Partnering

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0470032189, 9780470035306 
ناشر:  
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 410 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Alliance Brand: Fulfilling the Promise of Partnering به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نام تجاری اتحاد: تحقق وعده شراکت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نام تجاری اتحاد: تحقق وعده شراکت

از آنجایی که فشار بر سازمان‌ها برای دستیابی به دستاوردهای بیشتر با کمتر ادامه می‌یابد، مشارکت به عنوان یک راه‌حل استراتژیک وعده‌های بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. با این حال، تا 70 درصد از این گونه طرح ها به اهداف خود نمی رسند. در این کتاب، مارک داربی، کارشناس اتحاد، استدلال می‌کند که در عصر شرکت‌های توسعه‌یافته، شرکت‌ها باید شهرت مثبت و نتایج سخت از اتحاد خود را به نمایش بگذارند تا بهترین شرکا را جذب کنند و از جمعیت رو به رشد متحدان بالقوه متمایز شوند. با تکیه بر این، او مفهوم برند اتحاد را معرفی می‌کند، عوامل موفقیت حیاتی آن را بررسی می‌کند، و نحوه اعمال آن را در سازمانتان به تفصیل نشان می‌دهد. توصیه‌های ساده و نقشه‌ها و ابزار جامع داربی شما را در سفر به سوی تحقق وعده شراکت راهنمایی می‌کند. نتایج، درآمدهای بالاتر و کاهش نرخ شکست اتحاد، همراه با هزینه کمتر و خطرات کمتر است. برندهای اتحاد همچنین کارکنان و شرکای راضی‌تر و فرآیندی شفاف و ممیزی پسند برای برآوردن نگرانی‌های فزاینده حاکمیتی دارند. این منجر به موفقیت پایدار اتحاد، و در نهایت وضعیت "شریک منتخب" در صنایع و بازارهای انتخابی شما می شود. این یک بازگشت سرمایه گذاری قانع کننده است. این یک برند اتحاد است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

As pressure continues to build on organisations to achieve more with less, partnering offers tremendous promise as a strategic solution. However, up to 70% of such initiatives fail to meet their objectives. In this book, alliance expert Mark Darby argues that, in the age of the extended enterprise, firms must display a positive reputation and hard results from their alliances in order to attract the best partners and stand out from the growing crowd of potential allies. Building on this, he introduces the Alliance Brand concept, explores its critical success factors, and shows in detail how to apply it in your organisation.Darby's straightforward advice and comprehensive maps and tools will guide you on the journey to fulfilling the promise of partnering. The results are higher revenues and reduced alliance failure rates, along with lower costs and fewer risks. Alliance brands also have more satisfied staff and partners, and a transparent, audit-friendly process to satisfy increasing governance concerns. This leads to sustainable alliance success, and ultimately 'partner of choice' status in your chosen industries and markets.That's a compelling return on investment. That's an Alliance Brand.





نظرات کاربران