ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Grenzen des Eigennutzens. Die Bedeutung sozialer Präferenzen im Franchising

دانلود کتاب محدودیت های منافع شخصی اهمیت ترجیحات اجتماعی در فرانشیز

Grenzen des Eigennutzens. Die Bedeutung sozialer Präferenzen im Franchising

مشخصات کتاب

Grenzen des Eigennutzens. Die Bedeutung sozialer Präferenzen im Franchising

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 3835008145, 9783835008144 
ناشر:  
سال نشر:  
تعداد صفحات: 190 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 798 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Grenzen des Eigennutzens. Die Bedeutung sozialer Präferenzen im Franchising به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب محدودیت های منافع شخصی اهمیت ترجیحات اجتماعی در فرانشیز نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب محدودیت های منافع شخصی اهمیت ترجیحات اجتماعی در فرانشیز

آندریاس کرست از نظر مفهومی و در تحلیل‌های تجربی، تأثیر، ویژگی‌ها و عوامل تأثیرگذار ترجیحات اجتماعی را با استفاده از مثال فرانشیز بررسی می‌کند و توضیح می‌دهد که از دیدگاه فرنچایز، چه چیزی موفقیت فردی را در ادراک ذهنی آنها تعیین می‌کند. بنابراین او اهمیت ترجیحات اجتماعی، رفتار متقابل و انصاف را برای تصمیم گیری در فرانشیز نشان می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Konzeptionell und in empirischen Analysen untersucht Andreas Kirst Wirkung, Ausprägungen und Einflussgrößen sozialer Präferenzen am Beispiel Franchising und erläutert, was aus Franchisenehmersicht in ihrer subjektiven Wahrnehmung den individuellen Erfolg am meisten bestimmt. Damit zeigt er die Bedeutung von sozialen Präferenzen, Reziprozität und Fairness für die Entscheidungen im Franchising auf.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XIX
Einleitung....Pages 1-10
Die Erklärungsmacht sozialer Präferenzen für Vertragsgestaltung und Verhaltensweisen im Franchising....Pages 11-54
Soziale Präferenzen und Franchisegeberverhalten — Theorie und Empirische Erkenntnisse....Pages 55-86
Der wahrgenommene Franchisenehmerfolg und seine Determinierung....Pages 87-138
Schlußbemerkungen....Pages 139-141
Back Matter....Pages 143-174




نظرات کاربران