ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب E-procurement in Emerging Economies: Theory and Cases

دانلود کتاب تدارکات الکترونیکی در اقتصادهای نوظهور: نظریه و موارد

E-procurement in Emerging Economies: Theory and Cases

مشخصات کتاب

E-procurement in Emerging Economies: Theory and Cases

دسته بندی: اقتصاد
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1599041537, 9781599041551 
ناشر:  
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 361 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب E-procurement in Emerging Economies: Theory and Cases به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تدارکات الکترونیکی در اقتصادهای نوظهور: نظریه و موارد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تدارکات الکترونیکی در اقتصادهای نوظهور: نظریه و موارد

"سیستم های اطلاعاتی بر اساس محیطی که در آن فعالیت می کنند شکل می گیرند، و تدارکات الکترونیکی در اقتصادهای نوظهور: نظریه و موارد توضیح می دهد که چگونه تدارکات الکترونیکی در اقتصادهای نوظهور شکل می گیرد. مشارکت کنندگان از ایتالیا، چین، هند، ترکیه، اسلوونی، استرالیا، و بریتانیا مطالعات موردی و بینش‌های نظری را در مورد تدارکات الکترونیکی و پیامدهای آن برای اقتصادهای نوظهور ارائه کرده‌اند، که طیفی از مسائل را پوشش می‌دهد که برای درک اینکه چگونه عملکرد و خدمات مبتنی بر وب بر تعاملات تأمین‌کننده خریدار در اقتصادهای نوظهور تأثیر می‌گذارند مرتبط هستند. تدارکات الکترونیکی در اقتصادهای نوظهور Economies: Theory and Cases موضوعاتی مانند تحلیل حقوقی، فنی، فرهنگی و اجتماعی در مورد تدارکات الکترونیکی را ارائه می‌کند و راه‌حل‌های فنی و مدیریتی را به متخصصان در اقتصادها و صنایع مختلف در حال ظهور ارائه می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

"Information systems are shaped by the environment in which they operate, and e-Procurement in Emerging Economies: Theory and Cases explains how e-procurement is shaped in emerging economies. Contributors from Italy, China, India, Turkey, Slovenia, Australia, and UK have submitted case studies and theoretical insights on e-procurement and its implications for emerging economies, covering a gamut of issues that are relevant to understand how Web-based function and services effect buyer supplier interactions in emerging economies. e-Procurement in Emerging Economies: Theory and Cases presents issues such as legal, technical, cultural and social analysis on e-procurement, and offers technical and managerial solutions to professionals in different emerging economies and industries."





نظرات کاربران