ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Managing through Incentives: How to Develop a More Collaborative, Productive, and Profitable Organization

دانلود کتاب مدیریت از طریق مشوق ها: چگونه یک سازمان مشارکتی، سازنده و سودآورتر توسعه دهیم

Managing through Incentives: How to Develop a More Collaborative, Productive, and Profitable Organization

مشخصات کتاب

Managing through Incentives: How to Develop a More Collaborative, Productive, and Profitable Organization

دسته بندی: مدیریت: مدیریت پروژه
ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0195119010, 9781423739036 
ناشر:  
سال نشر: 1998 
تعداد صفحات: 348 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 20 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Managing through Incentives: How to Develop a More Collaborative, Productive, and Profitable Organization به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت از طریق مشوق ها: چگونه یک سازمان مشارکتی، سازنده و سودآورتر توسعه دهیم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت از طریق مشوق ها: چگونه یک سازمان مشارکتی، سازنده و سودآورتر توسعه دهیم

مشوق ها قوی ترین ابزاری هستند که مدیران می توانند برای بهبود عملکرد کارکنان از آن استفاده کنند. این امر به ویژه در محل کار توانمند امروزی صادق است، جایی که مشوق ها می توانند اطمینان حاصل کنند که کارگران ابتکار عمل خود را در جهت اهداف شرکت به کار می گیرند. اکنون، در این کتاب پیشگامانه، ریچارد مک‌کنزی و دوایت لی نحوه انتخاب مشوق‌های مناسب و نحوه استفاده از آنها برای بهترین نتایج را نشان می‌دهند. این جلد عالی که سخاوتمندانه با مثال هایی از تجارت، صنعت، دولت، دانشگاه و ورزش حرفه ای نشان داده شده است، یک مرور کلی از مشوق ها، هم در تئوری و هم در عمل ارائه می دهد، و انبوهی از ایده ها را ارائه می دهد که مدیران می توانند برای ترغیب کارکنان به کار سخت تر و هوشمندانه تر استفاده کنند. ، و با همکاری بیشتر. بسیاری از کتاب کاملاً چشم باز است. برای مثال، در حالی که مک‌کنزی و لی تشخیص می‌دهند که پول محرک اصلی است، آنها از مدیران می‌خواهند که قدرت انگیزه‌های غیر پولی را نادیده نگیرند، و به دقت انگیزه‌هایی مانند مزایای جانبی، مشوق‌های روان‌شناختی، آموزش و آموزش را ارزیابی کنند. و آنها تعداد زیادی از مسائل دیگر را بررسی می‌کنند، از جمله اینکه چگونه می‌توان از مزیت «اضافه‌پرداخت» اجرایی برای افزایش سود استفاده کرد. محدودیت‌های نرخ قطعه و سایر طرح‌های پرداخت به ازای عملکرد؛ یافتن تعادل مناسب بین حقوق جاری و برنامه بازنشستگی سخاوتمندانه تر. ارزش روسای سرسخت؛ و تصاحب خصمانه به عنوان نوعی انگیزه مدیریتی. به گفته نویسندگان، نحوه پاداش دادن به کارگران اغلب مهمتر از میزان پاداش است. وظیفه مدیران خوب این است که انگیزه ها را به درستی دریافت کنند. مدیریت از طریق مشوق‌ها به مدیران نشان می‌دهد که چگونه از انگیزه‌های اثبات شده برای کمک به هر شرکت بزرگی برای کمک به نیروی کار، افزایش سود و مقابله با چالش‌های شگفت‌انگیز اقتصاد جهانی به شدت رقابتی امروزی استفاده کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Incentives are the most powerful tools executives can use to improve worker performance. This is particularly true in today's empowered workplace, where incentives can ensure that workers apply their initiative toward company goals. Now, in this groundbreaking book, Richard McKenzie and Dwight Lee show how to select the right incentives and how to use them for best results. Generously illustrated with examples from business, industry, government, academia, and professional sports, this superb volume offers a comprehensive overview of incentives, both in theory and in practice, providing a wealth of ideas managers can use to get employees to work harder, smarter, and more cooperatively. Much of the book is quite eye-opening. For instance, while McKenzie and Lee recognize that money is the prime motivator, they urge managers not to overlook the power of non-monetary incentives, carefully evaluating such motivators as fringe benefits, psychological incentives, education, and training. And they examine a host of other issues, including how to take advantage of executive "overpayment" to increase profits; the limits of piece-rate and other pay-for-performance schemes; finding the right balance between current pay and a more generous pension plan; the value of tough bosses; and hostile takeovers as a form of managerial incentive. How workers are rewarded is often more important than how much they are rewarded, say the authors. The job of good managers is getting the incentives right. Managing Through Incentives shows managers how to apply proven motivators to help any size firm energize the work force, increase its profits, and meet the awesome challenges of today's fiercely competitive global economy.





نظرات کاربران