دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: قانون ویرایش: 1 نویسندگان: Spilsbury سری: ISBN (شابک) : 185941530X, 9781859415306 ناشر: سال نشر: 2000 تعداد صفحات: 609 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 3 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Media Law به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب قانون رسانه ها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب حقوق رسانه را در ارتباط با حوزه های خاص، هم از نظر کاربرد عملی و هم از نظر چارچوب نظری آن، تحلیل می کند. بخش 1 بر تنظیم محتوای رسانه متمرکز است و عمدتاً از دیدگاه رسانه ای حرفه ای نوشته شده است. اصل اصلی آن این است که رسانه های انگلیسی تا چه اندازه از آزادی بیان برخوردار هستند و نحوه تأثیر آن بر نحوه عملکرد رسانه ها. این بررسی می کند که قانون حقوق بشر 1998 چگونه بر رسانه ها تأثیر می گذارد. بخش 2 به بررسی مقررات صنایع رسانه ای به عنوان یک کل می پردازد. بخش 3 بر معاملات روزانه برای رسانه ها متمرکز است. به ویژه بر مفاد توافق نامه های رسانه ای معمولی تمرکز دارد و هدف آن فراهم کردن زمینه ای برای قانون است که در قسمت های 1 و 2 بیان شده است. ساختار این کتاب شکاف بین کتاب درسی سنتی و کار پزشک را پر می کند و کتابی را ارائه می دهد که مورد علاقه دانشجویان و شاغلین رشته حقوق و LPC باشد.
This book analyses media law in relation to specific areas, both in terms of its practical application and its theoretical framework. Part 1 concentrates on the regulation of media content and is largely written from a pro media point of view. Its central tenet is how far does the English media enjoy freedom of expression and the way in which that impacts on how the media operates. It considers how the Human Rights Act 1998 impacts on the media. Part 2 moves on to look at the regulation of the media industries as a whole. Part 3 focuses on day to day transactions for the media. In particular it focuses on provisions from typical media agreements and aims to provide a context for the law which has been outlined in Parts 1 and 2. The structure of this book bridges the gap between a traditional textbook and practitioner work and provides a book which will be of interest to law degree and LPC students and practitioners.