ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Places of Learning: Media, Architecture, Pedagogy

دانلود کتاب مکان های آموزشی: رسانه، معماری، آموزش

Places of Learning: Media, Architecture, Pedagogy

مشخصات کتاب

Places of Learning: Media, Architecture, Pedagogy

دسته بندی: آموزشی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0415931592, 9780203020920 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 201 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 842 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Places of Learning: Media, Architecture, Pedagogy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مکان های آموزشی: رسانه، معماری، آموزش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مکان های آموزشی: رسانه، معماری، آموزش

این کتاب نگاهی دقیق به مکان‌های یادگیری واقع در خارج از مدارس دارد، اما عمیقاً به تجربه خود یادگیرنده می‌پردازد. این کتاب به بررسی معنایی می‌پردازد که تعلیم‌آموزی را نه در ارتباط با دانش به‌عنوان یک «چیز ساخته‌شده»، بلکه با دانش در حال ساخت در نظر بگیریم.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book takes a close look at places of learning located outside of schools, yet deeply concerned with the experience of the learning self. It explores what it might mean to think of pedagogy not in relation to knowledge as a "thing made," but to knowledge in the making.





نظرات کاربران