ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Inside the American Couple: New Thinking, New Challenges

دانلود کتاب درون زوج آمریکایی: تفکر جدید، چالش های جدید

مشخصات کتاب

Inside the American Couple: New Thinking, New Challenges

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780520219755, 0520229576 
ناشر:  
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 275 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1,001 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Inside the American Couple: New Thinking, New Challenges به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب درون زوج آمریکایی: تفکر جدید، چالش های جدید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب درون زوج آمریکایی: تفکر جدید، چالش های جدید

یکی از اساسی ترین خواسته های انسان تشکیل یک جفت است. علیرغم بسیاری از تمایلات که ازدواج سنتی را تهدید می کند و حتی زندگی مشترک متعهدانه را مشکل ساز می کند، تعداد بسیار کمی از مردم بدون حداقل یک رابطه طولانی در بزرگسالی زندگی می کنند و تا نود درصد آمریکایی ها حداقل یک بار در زندگی خود ازدواج می کنند. این جلد پیشگام توجه را به موضوعاتی جلب می‌کند که رویه‌های سنتی ناگفته‌ای را که در پیوند در آمریکا نهفته است، زیر سوال می‌برد. در آن، برخی از مبتکرترین محققان فمینیست امروزی تغییرات شگرفی را که زوج‌ها در پنجاه سال گذشته تجربه کرده‌اند، از جمله افزایش طلاق، افزایش روابط مختلط قومی، برتری زوج‌های مسن‌تر، و دیده شدن جدید آن‌ها در نظر می‌گیرند. -اتحادات جنسی. نویسندگان با رویکرد به موضوع خود از طیفی از رشته ها، زوج را به عنوان یک الگوی پایدار برای روابط انسانی، علیرغم تغییراتی که در ایدئولوژی و عملکرد زوج ها در طول زمان تجربه کرده اند، بررسی می کنند. این مقالات به موضوعاتی مانند ریشه های تاریخی ازدواج مدرن، پدیده اخیر مراسم تعهد همجنس گرایان و همجنس گرایان، خانه به عنوان محل کار و پناهگاه، و استرس هایی که ازدواج شاد را به ازدواجی ناخوشایند تبدیل می کند، می پردازد. یک فصل این افسانه را منفجر می کند که فمینیست ها مسئول شیوع بالای طلاق هستند، در حالی که فصل دیگر بر ارزش مالی همسر پس از پایان یک ازدواج طولانی مدت تمرکز می کند. این مقالات در کنار هم تصویری عمیق و پیچیده از چالش ها ارائه می دهند. مواجهه با زوج ها در زمان ما روایت‌های حیاتی و جذاب نشان می‌دهد که هر چقدر هم که جامعه ما در مواجهه با ازدواج‌ها و خانواده‌های ناکارآمد مضطرب باشد، زوج‌ها همچنان بستر جامعه آمریکا را در قرن بیست و یکم تشکیل خواهند داد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران