ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Leading Learning: Making Hope Practical in Schools (Professional Learning)

دانلود کتاب یادگیری پیشرو: عملی ساختن امید در مدارس (یادگیری حرفه ای)

Leading Learning: Making Hope Practical in Schools (Professional Learning)

مشخصات کتاب

Leading Learning: Making Hope Practical in Schools (Professional Learning)

دسته بندی: آموزشی
ویرایش: 1 
نویسندگان: , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0335210112, 9780335226269 
ناشر:  
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 178 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 533 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Leading Learning: Making Hope Practical in Schools (Professional Learning) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب یادگیری پیشرو: عملی ساختن امید در مدارس (یادگیری حرفه ای) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب یادگیری پیشرو: عملی ساختن امید در مدارس (یادگیری حرفه ای)

چگونه می توانیم رهبری مدرسه را درک و نظریه پردازی کنیم؟ رهبری مدرسه چگونه می تواند در جهت افزایش یادگیری دانش آموزان کار کند؟ محدودیت ها و امکانات برای رهبری مدرسه در آغاز قرن جدید چیست؟ این عنوان مربوط به هر کسی است که به بهبود تحصیلات و ارتقای شیوه های حرفه ای مربیان علاقه دارد. نویسندگان بر رهبری برای افزایش نتایج دانش‌آموزان، هم تحصیلی و هم اجتماعی تمرکز می‌کنند. نویسندگان با درک اهمیت مدیر یا مدیر مدرسه در رهبری مدرسه، دلیل قوی برای پراکندگی رهبری استدلال می‌کنند. این کتاب بر اساس تحقیقات گسترده ای است که در مدارس انجام شده است. بر یادگیری پیشرو در سراسر مدرسه تمرکز دارد. از نظر تئوری صدایی ارائه می کند که نظریه های بوردیو و فوکو را منعکس می کند. از نظر سیاسی آگاهانه ارائه می دهد که در مورد زمینه رهبری در جوامع مدرسه، سیستم های آموزشی، فشارهای جهانی و جهت گیری های جدید سیاست بحث می کند. «آموزش پیشرو» فعلی، موضوعی و متفکرانه، خواندن کلیدی برای مدیران یا مدیران، معلمان و دیگر رهبران مدارس، سیاست گذاران و دانش آموزانی است که در حال تحصیل در مدیریت آموزشی هستند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

How can we understand and theorise school leadership? How can school leadership work towards enhancing student learning? What are the constraints and possibilities for school leadership at the beginning of a new century? This title is relevant to anyone concerned with improving schooling and enhancing the professional practices of educators. The authors focus on leadership for enhancing student outcomes, both academic and social.While recognizing the significance of the principal or headteacher in school leadership, the authors argue a strong case for the dispersal of leadership. This book is based on extensive research conducted within schools. It focuses on leading learning across the school. It presents theoretically sound that reflects the theories of Bourdieu and Foucault. It offers politically aware that discusses the context of leadership within school communities, educational systems, global pressures, and new policy directions. Current, topical and thoughtful, "Leading Learning" is key reading for principals or headteachers, teachers, and other school leaders, policy makers and for students studying educational administration.





نظرات کاربران