ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب International Retail Marketing: A Case Study Approach

دانلود کتاب بازاریابی خرده فروشی بین المللی: رویکرد مطالعه موردی

International Retail Marketing: A Case Study Approach

مشخصات کتاب

International Retail Marketing: A Case Study Approach

دسته بندی: بازار یابی
ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0750657480, 9780080473123 
ناشر:  
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 279 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب International Retail Marketing: A Case Study Approach به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازاریابی خرده فروشی بین المللی: رویکرد مطالعه موردی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازاریابی خرده فروشی بین المللی: رویکرد مطالعه موردی

بازاریابی خرده‌فروشی بین‌المللی یک نمای کلی موضوعی از موضوعات کلیدی مربوط به بازاریابی خرده‌فروشی بین‌المللی را با مجموعه‌ای از موارد دقیق و نمونه‌هایی از عملکرد صنعتی از بخش‌های کاملاً متفاوتی مانند مد، غذا و مراقبت‌های بهداشتی ترکیب می‌کند. نویسندگان یک طرح کلی در دسترس و گسترده از اصول این موضوع، مانند گرایش های بازاریابی خرده فروشی، استراتژی و تدارکات، و خرید و مدیریت کالا در یک چشم انداز بین المللی ارائه می دهند. مشارکت های اروپا، آمریکای شمالی و آسیا پویایی را نشان می دهد که خرده فروشی بین المللی را از طریق موارد مختلف تحت تأثیر قرار می دهد. نکات کلیدی بحث در سراسر متن برجسته می شوند و تمرکز عملی را به شما می دهند. * کتابی اختصاصی در مورد پویایی و عملکرد بازاریابی خرده فروشی بین المللی، که اکنون جنبه ای حیاتی برای اکثر دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد در بازاریابی خرده فروشی است. موارد زیر* تیم مشارکت‌کننده بین‌المللی چشم‌اندازی گسترده و جهانی را برای ارائه بینش نسبت به صنعت ارائه می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

International Retail Marketing combines a broad thematic overview of the key issues concerning international retail marketing with a series of incisive cases and examples of industry practice from markedly different sectors as fashion, food and healthcare. The authors provide an accessible and wide-ranging outline of the fundamentals of the subject, such as trends in retail marketing, strategy and logistics, and buying and merchandise management within an international perspective. Contributions from Europe, North America and Asia show the dynamics affecting international retailing through a variety of case. Key discussion points are highlighted throughout the text, giving a hands-on focus. * A dedicated book on the dynamics and practice of international retail marketing, now a vital aspect for most undergraduate and graduate courses in retail marketing* Learn the fundamentals of the subject in the succinct theoretical introduction, then see the key issues at work in the company cases that follow* The international contributor team offers up a far-reaching, global perspective to provide insight into the industry





نظرات کاربران