دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Robert Scholes
سری:
ISBN (شابک) : 0300108206, 9780300108200
ناشر: Yale University Press
سال نشر: 2006
تعداد صفحات: 312
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Paradoxy of Modernism به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب پارادوکس مدرنیسم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
در این کتاب پر جنب و جوش و شخصی، رابرت اسکولز در بحث های جاری در مورد مدرنیسم در هنر در طول نیم قرن حیاتی از 1895 تا 1945 دخالت می کند. کم، قدیم/جدید، سخت/نرم، شعر/ بلاغت - اسکولز ادعا می کند که این تمایزات در واقع گیج کننده و گمراه کننده هستند. چنین تقابلیها نمونههایی از «پارادوکسی» هستند - وضوحی آشکار که سردرگمی واقعی را پوشش میدهد. شولز با بررسی دقیق متون ادبی، نقاشیها، نوشتههای انتقادی و خاطرات خاص، به دنبال پیچیدهتر کردن مخالفتهای قطبی منظم منتسب به مدرنیسم است. او برای بازسازی آثاری در حد وسط بحث میکند که در ارزیابیهای قبلی بیاهمیت بودهاند، و او با پارادوکسهایی مانند «کرک بادوام»، «خلاقیت فرمولی» و «متوسط رنگین کمانی» با ارتدوکس مبارزه میکند. این کتاب چهرههای مهمی مانند جیمز جویس را مورد بازنگری قرار میدهد، در حالی که بر ارزش چهرههای جزئی تأکید میکند و توجه جدید را به دیگرانی که به ندرت مطالعه شدهاند، معطوف میکند. این شامل بیست و دو تصویر از آثار هنری مورد بحث است. مملو از مشاهدات یک راهنمای با شخصیت و شوخ، این کتابی است که زمینه شادی فرهنگی غنی مدرنیسم را برای خواننده باز می کند.
In this lively, personal book, Robert Scholes intervenes in ongoing discussions about modernism in the arts during the crucial half-century from 1895 to 1945. While critics of and apologists for modernism have defined modern art and literature in terms of binary oppositions—high/low, old/new, hard/soft, poetry/rhetoric—Scholes contends that these distinctions are in fact confused and misleading. Such oppositions are instances of “paradoxy”—an apparent clarity that covers real confusion.Closely examining specific literary texts, drawings, critical writings, and memoirs, Scholes seeks to complicate the neat polar oppositions attributed to modernism. He argues for the rehabilitation of works in the middle ground that have been trivialized in previous evaluations, and he fights orthodoxy with such paradoxes as “durable fluff,” “formulaic creativity,” and “iridescent mediocrity.” The book reconsiders major figures like James Joyce while underscoring the value of minor figures and addressing new attention to others rarely studied. It includes twenty-two illustrations of the artworks discussed. Filled with the observations of a personable and witty guide, this is a book that opens up for a reader’s delight the rich cultural terrain of modernism.