ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Wicked Plants: The Weed That Killed Lincoln's Mother and Other Botanical Atrocities

دانلود کتاب گیاهان شریر: علف هرزی که مادر لینکلن را کشت و سایر فجایع گیاه شناسی

Wicked Plants: The Weed That Killed Lincoln's Mother and Other Botanical Atrocities

مشخصات کتاب

Wicked Plants: The Weed That Killed Lincoln's Mother and Other Botanical Atrocities

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1565126831, 9781565126831 
ناشر: Algonquin Books 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Wicked Plants: The Weed That Killed Lincoln's Mother and Other Botanical Atrocities به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب گیاهان شریر: علف هرزی که مادر لینکلن را کشت و سایر فجایع گیاه شناسی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب گیاهان شریر: علف هرزی که مادر لینکلن را کشت و سایر فجایع گیاه شناسی

درختی که خنجرهای سمی می ریزد. یک دانه قرمز درخشان که قلب را متوقف می کند. درختچه ای که باعث فلج می شود. درخت انگور که خفه می شود; و برگی که باعث جنگ شد. در Wicked Plants، استوارت بیش از دویست تا از مخوف ترین ساخته های مادر طبیعت را به عهده می گیرد. این یک A تا Z از گیاهانی است که می کشند، ناقص می کنند، مست می کنند و در غیر این صورت توهین می کنند. خواهید آموخت که از کدام گیاهان اجتناب کنید (مانند بوته های در حال انفجار)، چه گیاهانی خود را به شدت نامطلوب می کنند (مثل تاکی که جنوب را خورد)، و کدام گیاهان را برای قرن ها می کشند (مانند علف هرزی که مادر آبراهام لینکلن را کشت). تصاویر تهدیدآمیز گیاه شناسی و نقاشی های وحشتناک باشکوه پرتره ای جذاب از شرورانی که ممکن است در حیاط خلوت شما در کمین باشند، ایجاد می کند. با تکیه بر تاریخ، پزشکی، علم و افسانه، این خلاصه از گیاه شناسی خون ریزی، حتی بی باک ترین باغبانان و دوستداران طبیعت را سرگرم، هشدار و روشنگری خواهد کرد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A tree that sheds poison daggers; a glistening red seed that stops the heart; a shrub that causes paralysis; a vine that strangles; and a leaf that triggered a war. In Wicked Plants, Stewart takes on over two hundred of Mother Nature’s most appalling creations. It’s an A to Z of plants that kill, maim, intoxicate, and otherwise offend. You’ll learn which plants to avoid (like exploding shrubs), which plants make themselves exceedingly unwelcome (like the vine that ate the South), and which ones have been killing for centuries (like the weed that killed Abraham Lincoln's mother). Menacing botanical illustrations and splendidly ghastly drawings create a fascinating portrait of the evildoers that may be lurking in your own backyard. Drawing on history, medicine, science, and legend, this compendium of bloodcurdling botany will entertain, alarm, and enlighten even the most intrepid gardeners and nature lovers.





نظرات کاربران