ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Soldier and Society in Roman Egypt: A Social History

دانلود کتاب سرباز و جامعه در مصر روم: تاریخ اجتماعی

Soldier and Society in Roman Egypt: A Social History

مشخصات کتاب

Soldier and Society in Roman Egypt: A Social History

دسته بندی: تاریخ
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780415122702, 9780415186063 
ناشر:  
سال نشر: 1995 
تعداد صفحات: 272 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Soldier and Society in Roman Egypt: A Social History به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سرباز و جامعه در مصر روم: تاریخ اجتماعی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سرباز و جامعه در مصر روم: تاریخ اجتماعی

استان مصر شواهد باستان شناسی و مستند بی نظیری برای مطالعه ارتش روم ارائه می دهد. در این تاریخ اجتماعی جذاب، ریچارد آلستون جنبه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و حقوقی یک حرفه نظامی را بررسی می کند و زندگی و نقش یک سرباز در ارتش را روشن می کند. سرباز و جامعه در روم ایگپت ارزیابی مجدد کاملی از تأثیر جنگ ارائه می دهد. ارتش روم بر جوامع محلی، و به طور قانع کننده ای تصویر ارتدکس را به چالش می کشد. سربازان نه به عنوان یک نخبه منزوی که در ترس از جمعیت محلی زندگی می کنند، بلکه به عنوان یک گروه نسبتاً خوب در جوامع محلی دیده می شوند. مقیاس نامعلوم دخالت ارتش در این جوامع بینش جدیدی را هم در مورد حکومت روم در مصر و هم امپریالیسم روم به طور کلی ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The province of Egypt provides unique archaeological and documentary evidence for the study of the Roman army. In this fascinating social history Richard Alston examines the economic, cultural, social and legal aspects of a military career, illuminating the life and role of the individual soldier in the army.Soldier and Society in Roman Eygpt provides a complete reassessment of the impact of the Roman army on local societies, and convincingly challenges the orthodox picture. The soldiers are seen not as an isolated elite living in fear of the local populations, but as relatively well-integrated into local communities. The unsuspected scale of the army's involvement in these communities offers a new insight into both Roman rule in Egypt and Roman imperialism more generally.





نظرات کاربران