ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب External Audiences for Test-Based Accountability: The Perspectives of Journalists and Foundations (Occasional Paper)

دانلود کتاب مخاطبان خارجی برای پاسخگویی آزمون محور: دیدگاه روزنامه نگاران و بنیادها (مقاله گاه به گاه)

External Audiences for Test-Based Accountability: The Perspectives of Journalists and Foundations (Occasional Paper)

مشخصات کتاب

External Audiences for Test-Based Accountability: The Perspectives of Journalists and Foundations (Occasional Paper)

دسته بندی: علمی-مردمی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0833035797, 9780833035790 
ناشر:  
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 36 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 186 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب External Audiences for Test-Based Accountability: The Perspectives of Journalists and Foundations (Occasional Paper) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مخاطبان خارجی برای پاسخگویی آزمون محور: دیدگاه روزنامه نگاران و بنیادها (مقاله گاه به گاه) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مخاطبان خارجی برای پاسخگویی آزمون محور: دیدگاه روزنامه نگاران و بنیادها (مقاله گاه به گاه)

در مورد تعامل قانون هیچ کودکی پشت سر نمی گذارد با مخاطبان خارجی که هیچ ارتباط رسمی با مدارس ندارند، نوشته نشده است. این مطالعه بر روزنامه‌نگاران چاپی و افسران برنامه بنیاد متمرکز است که اغلب از داده‌های مدارس و مناطق در کار خود استفاده می‌کنند. نویسندگان نیازهای داده‌ای دو گروه را خلاصه می‌کنند و به تهیه‌کنندگان گزارش‌ها و تحلیل‌های عملکرد و مصرف‌کنندگان خارجی آن گزارش‌ها در مورد چگونگی افزایش سودمندی داده‌ها توصیه‌هایی ارائه می‌کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Little has been written about the interaction of the No Child Left Behind Act with external audiences that have no formal connections with the schools. This study focuses on print journalists and foundation program officers, who frequently use data from schools and districts in their work. The authors summarize the data needs of the two groups and offer advice to producers of performance reports and analyses and to the external consumers of those reports on how to enhance the utility of the data.





نظرات کاربران