دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: ریاضیات ویرایش: 3rd نویسندگان: Marilyn Burns سری: ISBN (شابک) : 0941355764, 9780941355766 ناشر: سال نشر: 2007 تعداد صفحات: 466 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 5 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب About Teaching Mathematics: A K-8 Resource, 3rd Edition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب درباره آموزش ریاضیات: منبع K-8، ویرایش سوم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
مجموعه ای از بیش از 240 درس تست شده در کلاس درس، این منبع ضروری به معلمان کمک می کند تا درک و مهارت های دانش آموزان را ایجاد کنند و درک کنند که کودکان چگونه ریاضیات را به بهترین شکل یاد می گیرند. در این نسخه سوم، مرلین برنز بخش اول را به طور کامل بازبینی کرده است تا آنچه را که در طول سال ها از تجربه کلاس درس با دانش آموزان و تجربه توسعه حرفه ای خود با معلمان آموخته است، منعکس کند. این بخش همچنین برای پرداختن به این موضوعات مهم گسترش یافته است: آموزش واژگان ریاضی، گنجاندن نوشتن در آموزش ریاضی، پیوند ارزیابی و آموزش، و استفاده از ادبیات کودکان برای آموزش مفاهیم کلیدی ریاضی. در بخش کاملاً جدیدی، مرلین به طیف گستردهای از سوالاتی که در طول سالها از معلمان مدارس ابتدایی و راهنمایی در مورد مدیریت کلاس و مسائل آموزشی دریافت کرده است، میپردازد.
A compendium of more than 240 classroom-tested lessons, this essential resource helps teachers build student understanding and skills and understand how children best learn math. In this third edition, Marilyn Burns has completely revised the first section to reflect what she has learned over the years from her classroom experience with students and her professional development experience with teachers. This section has also been expanded to address these important topics: teaching math vocabulary, incorporating writing into math instruction, linking assessment and instruction, and using children's literature to teach key math concepts. In an entirely new section, Marilyn addresses a wide range of questions she has received over the years from elementary and middle school teachers regarding classroom management and instructional issues.