دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: جامعه شناسی ویرایش: نویسندگان: Pierre Bourdieu سری: ISBN (شابک) : 0231082878, 9780231082877 ناشر: سال نشر: 1993 تعداد صفحات: 168 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 21 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب حوزه تولیدات فرهنگی: رشته های جامعه شناسی، منابع اولیه در جامعه شناسی، پیر بوردیو
در صورت تبدیل فایل کتاب The Field of Cultural Production به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب حوزه تولیدات فرهنگی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
در طی دو دهه گذشته، پیر بوردیو، جامعهشناس، به یک نیروی مسلط در فعالیتهای فرهنگی از سلیقه در موسیقی و هنر گرفته تا انتخاب در غذا و سبک زندگی تبدیل شده است. حوزه تولید فرهنگی مقالات عمده بوردیو در مورد هنر و ادبیات را گرد هم می آورد و اولین مقدمه را بر نوشته های بوردیو و نظریه حوزه فرهنگی ارائه می دهد که آثار هنری را در شرایط اجتماعی تولید، گردش و مصرف آنها قرار می دهد. رویکردی به مطالعه آثار ادبی و هنری، پرداختن به بسیاری از موضوعات کلیدی که نقد ادبی، هنری و فرهنگی را در اواخر قرن بیستم به خود مشغول کرده است: ارزش زیباییشناختی و متعارف، بینامتنیت، چارچوبهای نهادی عملکرد فرهنگی، نقش اجتماعی روشنفکران و هنرمندان، و ساختارهای اقتدار ادبی و هنری. بوردیو نظریهای در زمینهی فرهنگی میپردازد که آثار هنری را در شرایط اجتماعی تولید، گردش و مصرف آنها قرار میدهد. او افراد و مؤسساتی را که در ساخت محصولات فرهنگی هستند بررسی میکند: نه تنها نویسندگان و هنرمندان، بلکه ناشران، منتقدان، فروشندگان، گالریها و آکادمیها. او ساختار خود حوزه فرهنگی و همچنین موقعیت آن را در ساختارهای اجتماعی گسترده تر قدرت تحلیل می کند. مقالات جلد او موضوعات متنوعی مانند دیدگاه فلوبر، انقلاب زیبایی شناختی مانه، آفرینش تاریخی نگاه ناب، و رابطه بین هنر و قدرت. حوزه تولید فرهنگی مورد توجه دانشجویان و دانش پژوهان طیف وسیعی از رشته ها خواهد بود: جامعه شناسی و نظریه اجتماعی، ادبیات، هنر و مطالعات فرهنگی.
During the last two decades, sociologist Pierre Bourdieu has become a dominant force in cultural activity ranging from taste in music and art to choices in food and lifestyles. The Field of Cultural Production brings together Bourdieu's major essays on art and literature and provides the first introduction to Bourdieu's writings and theory of a cultural field that situates artistic works within the social conditions of their production, circulation, and consumption.Bourdieu develops a hightly original apprach to tge study of literary and artistic works, addressing many of the key issues that have preoccupied literary, art, and cultural criticism in the lat twentieth century: aesthetic value and canonicity, intertextuality, the institutional frameworks of cultural practice, the social role of intellectuals and artists, and structures of literary and artistic authority.Bourdieu elaborates a theory of the cultural field which situates artistic works within the social conditions of their production, circulation, and consumption. He examines the individuals and institutions involved in making cultural prodycts what they are: not only the writers and artists, but also the publishers, critics, dealers, galleries, and academies. He analyses the structure of the cultural field itself as well as its position within the broader social structures of power.The essays in his volume examine such diverse topics as Flaubert's point of view, Manet's aesthetic revolution, the historical creation of the pure gaze, and the relationship between art and power.The Field of Cultural Porduction will be of interest to students and scholars from a wide range of disciplines: sociology and social theory, literature, art, and cultural studies.