ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The A-Z of Learning: Tips and Techniques for Teachers

دانلود کتاب A-Z یادگیری: نکات و فنون برای معلمان

The A-Z of Learning: Tips and Techniques for Teachers

مشخصات کتاب

The A-Z of Learning: Tips and Techniques for Teachers

دسته بندی: آموزشی
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9020342604, 041533506X 
ناشر:  
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 177 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب The A-Z of Learning: Tips and Techniques for Teachers به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب A-Z یادگیری: نکات و فنون برای معلمان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب A-Z یادگیری: نکات و فنون برای معلمان

این راهنما که با تمرکز خاصی بر مسائل کلاس درس طراحی شده است و نه آموزش به عنوان یک کل، به معلمان پاسخ هایی را برای بسیاری از سوالاتی که هر روز با آن ها روبرو می شوند ارائه می دهد و مملو از حقایق و تکنیک ها، نکات عملی و تله هایی است که باید از آنها اجتناب کنند. این راهنمای بی‌معنی که به طور گسترده تحقیق شده است، تمام مسائل اصلی آموزشی را به روشی سریع و بدون اصطلاحات تخصصی پوشش می‌دهد و راه‌حل‌هایی را برای بار بیش از حد اطلاعاتی که با کارکنان آموزشی مواجه می‌شود، ارائه می‌کند. همچنین نظریه های مفید را پوشش می دهد. اطلاعات فنی؛ اصطلاحات، کلمات اختصاری و تکنیک ها؛ و قوانین اخیر که به معلمان کمک می کند: کسب رضایت بیشتر از آموزش مدیریت دانش آموزان (و والدین، و همکاران) در محیطی که می تواند به طور فزاینده ای استرس زا باشد، دریافت اطلاعات به روز (از ADD تا ZPD). A-Z یادگیری به راحتی قابل هضم است و یک منبع ضروری برای هر کسی در "خط مقدم" آموزش است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Designed with a specific focus on classroom issues rather than education as a whole, this guide provides teachers with answers to the many questions they face everyday and is packed with facts and techniques, practical tips, and traps to avoid. This extensively researched, no-nonsense guide covers all the major educational issues in a quick, jargon-free way offering solutions to the information-overload that confronts teaching staff. It also covers useful theories; technical information; terms, acronyms and techniques; and recent legislation that will help teachers by: getting more satisfaction out of teaching managing students (and parents, and colleagues) in what can be an increasingly stressful environment getting up-to-date information (from ADD to ZPD). The A-Z of Learning is easy to digest and is an essential resource for anyone in the ‘front line’ of education.





نظرات کاربران