ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Ancient Languages of Asia Minor

دانلود کتاب زبانهای باستانی آسیای صغیر

The Ancient Languages of Asia Minor

مشخصات کتاب

The Ancient Languages of Asia Minor

دسته بندی: زبانشناسی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 052168496X, 9780511394942 
ناشر:  
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 208 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب The Ancient Languages of Asia Minor به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب زبانهای باستانی آسیای صغیر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب زبانهای باستانی آسیای صغیر

این کتاب که برگرفته از دایره المعارف مشهور زبان های باستانی کمبریج است، برای راحتی دانشجویان و متخصصان شاغل در آن منطقه، زبان های باستانی آسیای صغیر را توصیف می کند. هر فصل از کار بر روی یک زبان خاص یا در برخی موارد، مجموعه ای از گونه های نزدیک به یک زبان تمرکز دارد. هر یک از این فصل ها با ارائه یک ارائه توصیفی کامل، سیستم نوشتاری، واج شناسی، صرف شناسی، نحو و واژگان آن زبان را بررسی می کند و زبان را در بافت زبانی و تاریخی مناسب خود قرار می دهد. این جلد مجموعه‌ای از دانشمندان بین‌المللی را گرد هم می‌آورد که هر یک متخصص برجسته در مطالعه زبان باستانی هستند. در حالی که این اثر در درجه اول برای دانش پژوهان و دانشجویان زبان شناسی طراحی شده است، برای همه کسانی که مطالعات آنها را به قلمرو زبان باستانی هدایت می کند، ارزشمند خواهد بود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book, derived from the acclaimed Cambridge Encyclopedia of the World's Ancient Languages, describes the ancient languages of Asia Minor, for the convenience of students and specialists working in that area. Each chapter of the work focuses on an individual language or, in some instances, a set of closely related varieties of a language. Providing a full descriptive presentation, each of these chapters examines the writing system(s), phonology, morphology, syntax and lexicon of that language, and places the language within its proper linguistic and historical context. The volume brings together an international array of scholars, each a leading specialist in ancient language study. While designed primarily for scholars and students of linguistics, this work will prove invaluable to all whose studies take them into the realm of ancient language.





نظرات کاربران