ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Women and New and Africana Religions (Women and Religion in the World)

دانلود کتاب زنان و ادیان جدید و آفریقایی (زنان و دین در جهان)

Women and New and Africana Religions (Women and Religion in the World)

مشخصات کتاب

Women and New and Africana Religions (Women and Religion in the World)

دسته بندی: دین
ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0275991563, 9780275991562 
ناشر:  
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 353 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 25


در صورت تبدیل فایل کتاب Women and New and Africana Religions (Women and Religion in the World) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب زنان و ادیان جدید و آفریقایی (زنان و دین در جهان) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب زنان و ادیان جدید و آفریقایی (زنان و دین در جهان)

این مجموعه مقالات کاوشگر و تامل برانگیز تجربیات چندوجهی زنان در ادیان جدید و آفریقایی را که امروزه انجام می شود در یک جلد گرد هم آورده است. با این اثر، دین به لنزی برای بررسی زندگی زنان از قومیت‌ها و ملیت‌های مختلف در طیف اجتماعی تبدیل می‌شود. در کتاب زنان و مذاهب جدید و آفریقایی، خوانندگان از زنانی از تعدادی از عقاید مذهبی/روحانی در سراسر جهان، از جمله آفریقا می‌شنوند. ، آسیا، کارائیب، آمریکای جنوبی و آمریکای شمالی. این صداها هسته کاوش های قابل توجه خانواده و محیط، توانمندسازی اجتماعی و معنوی، تمایلات جنسی و قدرت و راه هایی را تشکیل می دهند که جهان بینی نقش ها را در دین و جامعه نشان می دهد. هر مقاله شامل اطلاعات زمینه‌ای تاریخی و اجتماعی و بینش‌های جذاب از محققان مشهور است که تحقیقات و تجربیات دست اول خود را با افراد خود به اشتراک می‌گذارند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This probing and thought-provoking series of essays brings together in one volume the multifaceted experiences of women in the New and Africana religions as practiced today. With this work, religion becomes a lens for examining the lives of women of diverse ethnicities and nationalities across the social spectrum.In Women and New and Africana Religions, readers hear from women from a number of religious/spiritual persuasions around the world, including Africa, Asia, the Caribbean, South America, and North America. These voices form the core of remarkable explorations of family and environment, social and spiritual empowerment, sexuality and power, and ways in which worldview informs roles in religion and society. Each essay includes scene-setting historical and social background information and fascinating insights from renowned scholars sharing their own research and firsthand experiences with their subjects.





نظرات کاربران