ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Umbr(a): Islam

دانلود کتاب امبر(ع): اسلام

Umbr(a): Islam

مشخصات کتاب

Umbr(a): Islam

دسته بندی: دین
ویرایش:  
نویسندگان: , , , , , , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0979953928, 9780979953927 
ناشر:  
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 214 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 20 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Umbr(a): Islam به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب امبر(ع): اسلام نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب امبر(ع): اسلام

با توجه به پرسش‌هایی که منازعات کنونی روابط ما با بخش‌های مختلف جهان اسلام را آزار می‌دهد، پیش‌فرض این موضوع ویژه این است که روانکاوی رویکردی منحصربه‌فرد، قدرتمند و حتی ضروری ارائه می‌کند. ما پیش‌بینی می‌کنیم که برخی از تاریخ‌دانان و فرهنگ‌شناسان اعتراض کنند که گفتمان روانکاوی کاملاً برای این کار نامناسب است، که مقوله‌های آن برای تحلیل یا شفاف‌سازی ذهن اعراب نمی‌تواند به خاک بیگانه منتقل شود و این که درخواست انجام این کار تنها نمونه دیگری از این امر است. جاه طلبی غرب برای غرب زدگی جهان و عرضه امتیاز خود در سرتاسر جهان... برای مخالفت با این اتهامات که هدفشان علم کاهی است، صفتی متفاوت را برای روانکاوی پیشنهاد می کنیم، صفتی که کمتر به واجد شرایط بودن کمک می کند. برای غیرمنطقه‌زدایی ما به نظر ما روانکاوی یک علم عجیب و غریب است. در فیزیک وجود یک نیروی عجیب و غریب دلیل این پدیده است که در آن اجسام نزدیک اندکی از یکدیگر رانده می شوند. روانکاوی آن است که علمی به مطالعه نیروی عجیب و غریبی که در سوژه عمل می کند تا او را از خود دور کند، اختصاص داده شده است، و حاشیه ای از جدایی را بین او و بخش هایی از خود باز می کند که او هرگز قادر به جذب آن نخواهد بود. وجود این نیرو یک واقعیت غیر ساده است که پیامدهای شگرفی برای درک سوژه و روابط او با دیگران دارد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Regarding the questions raised by the current conflicts troubling our relations with various parts of the Islamic world, the premise of this special issue is that psychoanalysis offers a unique, powerful and even necessary approach. We anticipate that certain historicists and culturalists will protests that the discourse of psychoanalysis is entirely inappropriate to this task, that its categories for analyzing or rendering transparent the Arab mind cannot be transported to foreign soil and that the bid of do so is just another example of the West s ambition to Occidentalize the world, to market its franchise worldwide.... To contest these charges which, aimed at a straw science, miss their mark we will propose for psychoanalysis a different adjective, one that will help less to qualify than to de-qualify our de-regionalize it; psychoanalysis is, we suggest, an exotic science. In physics the existence of an exotic force accounts for the phenomenon in which objects that are close are pushed slightly away from each other. Psychoanalysis is that science devoted to studying the exotic force that operates in the subject to push her from herself, opening a margin of separation between her and parts of herself she will never be able to assimilate. The existence of this force is an unsimple fact with ramifying consequences for the conception of the subject and her relations with others....





نظرات کاربران