ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Policing Cinema: Movies and Censorship in Early-Twentieth-Century America

دانلود کتاب سینمای پلیسی: فیلم ها و سانسور در آمریکای اوایل قرن بیستم

Policing Cinema: Movies and Censorship in Early-Twentieth-Century America

مشخصات کتاب

Policing Cinema: Movies and Censorship in Early-Twentieth-Century America

دسته بندی: سینما
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780520239654, 9781417545162 
ناشر:  
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 364 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Policing Cinema: Movies and Censorship in Early-Twentieth-Century America به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سینمای پلیسی: فیلم ها و سانسور در آمریکای اوایل قرن بیستم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سینمای پلیسی: فیلم ها و سانسور در آمریکای اوایل قرن بیستم

فیلم‌های برده سفید، درام‌هایی که رسوایی‌های جنسی را مستند می‌کنند، جنگ‌های جایزه‌ای فیلم‌برداری شده با حضور بوکسور بحث‌برانگیز آفریقایی-آمریکایی جک جانسون، دی. تولد یک ملت گریفیث - همه پس از سال 1906، زمانی که تکثیر نیکلودئون ها تصاویر متحرک را برای عموم مردم به ارمغان آورد، به موضوعات مورد توجه عمومی تبدیل شد. لی گریوزون از تحقیقات اولیه گسترده‌ای برای بررسی مناقشات بر سر این فیلم‌ها و به طور کلی‌تر درباره سینما استفاده می‌کند. او این رقابت‌ها را در چارچوب نگرانی‌های نظارتی در مورد جمعیت و حکومت در آمریکای اوایل قرن بیستم که با نیروهای قدرتمند مدرنیته، به‌ویژه مهاجرت، تشکیل طبقات و درگیری‌ها، و تغییر نقش‌های جنسیتی دست و پنجه نرم می‌کند، قرار می‌دهد. از نخبگان فرهنگی و سیاسی و واکنش‌های صنعت فیلم نوپا، گریوزون نشان می‌دهد که چگونه این تعاملات تأثیرات عمیقی بر شکل‌دهی محتوای فیلم، فرم، و اساساً کارکرد اجتماعی پیشنهادی سینما داشته است: سینما چگونه باید در جامعه عمل کند، کاربردهایی که ممکن است از آن استفاده شود، و بنابراین چه چیزی می تواند یا می تواند باشد. سینمای پلیسی دیدگاه های جدیدی را برای درک سانسور و مقررات و روابط پیچیده بین حکومت و فرهنگ ایجاد می کند. در این اثر، گریوزون تحلیلی قانع کننده از نیروهایی که سینمای آمریکا را شکل دادند و نقش آن در جامعه ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

White slave films, dramas documenting sex scandals, filmed prize fights featuring the controversial African-American boxer Jack Johnson, D.W. Griffith's The Birth of a Nation--all became objects of public concern after 1906, when the proliferation of nickelodeons brought moving pictures to a broad mass public. Lee Grieveson draws on extensive original research to examine the controversies over these films and over cinema more generally. He situates these contestations in the context of regulatory concerns about populations and governance in an early-twentieth-century America grappling with the powerful forces of modernity, in particular, immigration, class formation and conflict, and changing gender roles.Tracing the discourses and practices of cultural and political elites and the responses of the nascent film industry, Grieveson reveals how these interactions had profound effects on the shaping of film content, form, and, more fundamentally, the proposed social function of cinema: how cinema should function in society, the uses to which it might be put, and thus what it could or would be. Policing Cinema develops new perspectives for the understanding of censorship and regulation and the complex relations between governance and culture. In this work, Grieveson offers a compelling analysis of the forces that shaped American cinema and its role in society.





نظرات کاربران