ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Responsibility in Law and Morality

دانلود کتاب مسئولیت در حقوق و اخلاق

Responsibility in Law and Morality

مشخصات کتاب

Responsibility in Law and Morality

دسته بندی: قانون
ویرایش: 2005. Corr. 2nd 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1841133213, 9781841133218 
ناشر:  
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 317 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 979 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Responsibility in Law and Morality به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مسئولیت در حقوق و اخلاق نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مسئولیت در حقوق و اخلاق

وکلایی که در مورد مسئولیت می نویسند بر قوانین جزایی به قیمت حقوق مدنی و عمومی تمرکز می کنند. فیلسوفان تمایل دارند مسئولیت را به عنوان یک مفهوم اخلاقی تلقی کنند و یا قانون را نادیده می گیرند یا مسئولیت قانونی را بازتابی کم و بیش تحریف شده از همتای اخلاقی آن می دانند. هدف این کتاب مقابله با هر دوی این تعصبات است. با اتخاذ یک رویکرد نهادی مقایسه ای به رابطه بین قانون و اخلاق، این دیدگاه رایج که اخلاق در برابر قانون به عنوان معیاری حیاتی برای رویه مرسوم است، به چالش می کشد. این نشان می دهد که چگونه قانون و اخلاق به طور همزیستی با هم تعامل دارند، و چگونه مطالعه دقیق مفاهیم حقوقی مسئولیت می تواند به طور قابل توجهی به درک ما از مسئولیت به طور کلی اضافه کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Lawyers who write about responsibility focus on criminal law at the expense of civil and public law. Philosophers tend to treat responsibility as a moral concept, and either ignore the law or consider legal responsibility to be a more or less distorted reflection of its moral counterpart. This book aims to counteract both of these biases. By adopting a comparative institutional approach to the relationship between law and morality, it challenges the common view that morality stands to law as critical standard to conventional practice. It shows how law and morality interact symbiotically, and how careful study of legal concepts of responsibility can add significantly to our understanding of responsibility more generally.





نظرات کاربران