ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Street Theatre and Other Outdoor Performance

دانلود کتاب تئاتر خیابانی و دیگر اجراهای فضای باز

Street Theatre and Other Outdoor Performance

مشخصات کتاب

Street Theatre and Other Outdoor Performance

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0415070503, 9780415070508 
ناشر:  
سال نشر: 1992 
تعداد صفحات: 230 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Street Theatre and Other Outdoor Performance به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تئاتر خیابانی و دیگر اجراهای فضای باز نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تئاتر خیابانی و دیگر اجراهای فضای باز

این کتاب شرح، جشن و تحلیلی از تئاتر در فضای باز است که نشان می‌دهد چه شکل هنری پیچیده‌ای است. این یک راهنمای عملی برای کسانی که تازه با این موضوع آشنا هستند فراهم می کند و به مجریان تمرین کننده امکان می دهد بینش جدید بیشتری در مورد کار خود داشته باشند. همچنین به مدیران هنری و برگزارکنندگان جشنواره اطلاعاتی را که برای برنامه‌ریزی موفقیت‌آمیز اجراهای فضای باز نیاز دارند، ارائه می‌کند. Bim Mason برخی از روش‌های کمتر شناخته شده را و همچنین بررسی عملکردهای برخی از معتبرترین شرکت‌های بریتانیایی و اروپایی توصیف می‌کند. او نشان می دهد که چگونه به صحنه معاصر رسیده است، و راه هایی را بررسی می کند که در آن اجرای فضای باز همچنان تعاریف ما از "تئاتر" را به چالش می کشد و از بین می برد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book is a description, a celebration and an analysis of outdoor theatre, which demonstrates just what a sophisticated art form it is. It provides a practical guide to those who are new to the subject and enables practising performers to additional new insight on their own work. It also provides arts administrators and festival organisers with the information they need to programme outdoor performances successfully. Bim Mason describes some of the less well known methods as well as examining the performance practices of some of the most established British and European companies. He shows how the contemporary scene has been arrived at, and explores the ways in which outdoor performance continues to challenge and dissolve our definitions of "theatre".





نظرات کاربران