دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: آموزشی ویرایش: 1 نویسندگان: Spiros Sirmakessis (Editor) سری: Studies in Computational Intelligence 14 ISBN (شابک) : 3540306056, 9783540306054 ناشر: Springer سال نشر: 2006 تعداد صفحات: 113 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Adaptive and Personalized Semantic Web به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب وب معنایی تطبیقی و شخصی شده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
شخصی سازی وب را می توان به عنوان مجموعه ای از اقدامات تعریف کرد که می تواند تجربه وب را برای یک کاربر یا مجموعه ای از کاربران خاص تنظیم کند. برای دستیابی به شخصیسازی مؤثر، سازمانها باید به همه دادههای موجود، از جمله دادههای استفاده و جریان کلیک (منعکس کننده رفتار کاربر)، محتوای سایت، ساختار سایت، دانش دامنه، و همچنین مشخصات و مشخصات دموگرافیک کاربر تکیه کنند. علاوه بر این، تکنیکهای کارآمد و هوشمند برای استخراج این دادهها برای دانش عملی، و استفاده مؤثر از دانش کشفشده برای افزایش تجربه وب کاربران مورد نیاز است. هدف از کارگاه بین المللی وب معنایی تطبیقی و شخصی شده که در شانزدهمین کنفرانس ACM در زمینه هایپرتکست و هایپر رسانه (6 تا 9 سپتامبر 2005، سالزبورگ، اتریش) برگزار شد، گرد هم آوردن محققان و دست اندرکاران در زمینه های مهندسی وب بود. ابررسانههای تطبیقی، فناوریهای وب معنایی، مدیریت دانش، بازیابی اطلاعات، مدلسازی کاربر و سایر رشتههای مرتبط که فناوریهای توانمندی را برای شخصیسازی و انطباق در شبکه جهانی وب فراهم میکنند. این کتاب حاوی مقالات ارائه شده در کارگاه است. ارائه مقالات به صورت آنلاین در www.hci.gr موجود است.
Web Personalization can be defined as any set of actions that can tailor the Web experience to a particular user or set of users. To achieve effective personalization, organizations must rely on all available data, including the usage and click-stream data (reflecting user behaviour), the site content, the site structure, domain knowledge, as well as user demographics and profiles. In addition, efficient and intelligent techniques are needed to mine this data for actionable knowledge, and to effectively use the discovered knowledge to enhance the users' Web experience. The aim of the International Workshop on Adaptive and Personalized Semantic Web that was held in the Sixteenth ACM Conference on Hypertext and Hypermedia (September 6-9, 2005, Salzburg, Austria) was to bring together researchers and practitioners in the fields of web engineering, adaptive hypermedia, semantic web technologies, knowledge management, information retrieval, user modelling, and other related disciplines which provide enabling technologies for personalization and adaptation on the World Wide Web. The book contains the papers presented during the workshop. Presentations of the papers are available online at www.hci.gr.
An Algorithmic Framework for Adaptive Web Content....Pages 1-10
A Multi-Layered and Multi-Faceted Framework for Mining Evolving Web Clickstreams....Pages 11-35
Model Cloning: A Push to Reuse or a Disaster?....Pages 37-55
Behavioral Patterns in Hypermedia Systems: A Short Study of E-commerce vs. E-learning Practices....Pages 57-64
Adaptive Personal Information Environment Based on Semantic Web....Pages 65-74
A Multilayer Ontology Scheme for Integrated Searching in Distributed Hypermedia....Pages 75-83
htmlButler – Wrapper Usability Enhancement through Ontology Sharing and Large Scale Cooperation....Pages 85-94
A Methodology for Conducting Knowledge Discovery on the Semantic Web....Pages 95-105