دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: آموزشی ویرایش: 1 نویسندگان: Marilyn Fleer (auth.), Ingrid Pramling-Samuelsson, Marilyn Fleer (eds.) سری: International Perspectives on Early Childhood Education and Development 1 ISBN (شابک) : 1402084978, 9781402084980 ناشر: Springer Netherlands سال نشر: 2008 تعداد صفحات: 202 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 4 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب بازی و یادگیری در تنظیمات اولیه کودکی: چشم اندازهای بین المللی: آموزش دوران کودکی
در صورت تبدیل فایل کتاب Play and Learning in Early Childhood Settings: International Perspectives به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب بازی و یادگیری در تنظیمات اولیه کودکی: چشم اندازهای بین المللی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب اولین مطالعه فرهنگی-تاریخی را در مورد بازی کودکان از بدو تولد تا 2 سالگی در محیط های آموزشی و مراقبتی دوران کودکی آنها در 7 کشور ارائه می کند. محققان نیوزلند، استرالیا، شیلی، هنگ کنگ چین، ژاپن، سوئد و ایالات متحده تحقیقات خود را در مورد فعالیت های بازی نوزادان و کودکان نوپا در محیط های اولیه کودکی ارائه می دهند. آنها ساخت فرهنگی بازی را در این زمینه های مختلف از طریق تحلیل فرهنگی-تاریخی بررسی می کنند.
این کتاب مروری بر ادبیات ارائه میکند، با تکیه بر کار ویگوتسکی (1966) برای چارچوببندی بررسی، و به دنبال آن نقدی بر تحقیقات و نظریههای بازی در حوزه اولیه آموزش دوران کودکی این نمونههای موردی از بازی در کشورهای خاص را ارائه میکند، که عمدتاً از سه سطح تحلیل باربارا روگوف (1998) به عنوان یک رویکرد رایج برای کادربندی و تجزیه و تحلیل دادههای تولید شده استفاده میکند. این بیشتر به بررسی نحوه اجرای بازی در سراسر کشورها میپردازد و پیشنهادهایی برای مسیرهای آینده ارائه میدهد.
This book provides the first ever cultural-historical study of the play of children from birth to 2 years of age in their early childhood education and care settings across 7 countries. Researchers from New Zealand, Australia, Chile, Hong Kong China, Japan, Sweden and USA present their investigations of the play activities of infants and toddlers in their early childhood settings. They examine the cultural construction of play in these different contexts through a cultural-historical analysis.
The book presents a review of the literature, drawing upon Vygotsky’s (1966) work to frame the review, followed by a critique of research and theory on play within the field of early childhood education. It provides case examples of play within specific countries, mostly using Barbara Rogoff’s (1998) 3 planes of analysis as a common approach for framing and analysing the data generated. It further examines how play has been enacted across countries and offers suggestions for future directions.
Front Matter....Pages I-XI
A Cultural-Historical Perspective on Play: Play as a Leading Activity Across Cultural Communities....Pages 1-17
Play and Learning in Aotearoa New Zealand Early Childhood Education....Pages 19-49
Play and Learning in Australia....Pages 51-80
Play and Learning in Chile....Pages 81-95
“Eduplay”: Beliefs and Practices Related to Play and Learning in Chinese Kindergartens....Pages 97-116
The Meaning of Play and Learning for 0–3-Year-Old Children in Japan....Pages 117-134
Play and Learning in Swedish Early Childhood Education....Pages 135-154
Play and Learning in Wisconsin....Pages 155-171
Commonalities and Distinctions Across Countries....Pages 173-190
Back Matter....Pages 191-195