ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Countering Terrorism and WMD: Creating a Global Counter-Terrorism Network (Cass Series on Political Violence)

دانلود کتاب مقابله با تروریسم و ​​سلاح‌های کشتار جمعی: ایجاد یک شبکه جهانی ضد تروریسم (مجموعه Cass در مورد خشونت سیاسی)

مشخصات کتاب

Countering Terrorism and WMD: Creating a Global Counter-Terrorism Network (Cass Series on Political Violence)

دسته بندی: شبکه سازی
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0415384982, 9780203087466 
ناشر:  
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 327 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Countering Terrorism and WMD: Creating a Global Counter-Terrorism Network (Cass Series on Political Violence) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مقابله با تروریسم و ​​سلاح‌های کشتار جمعی: ایجاد یک شبکه جهانی ضد تروریسم (مجموعه Cass در مورد خشونت سیاسی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مقابله با تروریسم و ​​سلاح‌های کشتار جمعی: ایجاد یک شبکه جهانی ضد تروریسم (مجموعه Cass در مورد خشونت سیاسی)

این جلد به ما نشان می‌دهد که برای مقابله با جنگ نامتقارن نسل چهارم امروز توسط گروه‌های تروریستی که از سلاح‌های متعارف و سلاح‌های کشتار جمعی استفاده می‌کنند، به یک رویکرد جدید «شبکه‌ای جهانی» نیاز داریم. مشارکت کنندگان تلاش های مختلفی را که برای مقابله با آخرین موج تروریسم انجام شده است، از جمله حملات ایالات متحده علیه افغانستان و عراق، اعلامیه "جنگ علیه تروریسم" رئیس جمهور جورج دبلیو بوش، ایجاد وزارت امنیت داخلی ایالات متحده بررسی می کنند. و کمیسیون 11 سپتامبر. این کتاب با اقتباس از تجربه ما با "هشدار اولیه تروریسم" و تولید مشترک اطلاعات ضد تروریسم، نیاز به چنین شبکه ای را توضیح می دهد و نشان می دهد که چگونه می توان آن را شکل داد. نظرات کارشناسان پزشکی بالینی، سیاست عمومی، اجرای قانون و ارتش را جمع آوری می کند. این مشارکت کنندگان متخصص ماهیت یک شبکه جهانی ضد تروریسم را شناسایی می کنند، نشان می دهند که چگونه می توان آن را ایجاد کرد، و دستورالعمل های روشنی برای سنجش اثربخشی آینده آن ارائه می دهد. این کتاب مورد توجه همه دانشجویان مطالعات تروریسم، امنیت ملی ایالات متحده، روابط بین‌الملل و به طور کلی علوم سیاسی خواهد بود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران