ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Management des organisations publiques : Théorie et applications - 2e éd.

دانلود کتاب مدیریت سازمان های عمومی : Théorie et applications - 2e ed.

Management des organisations publiques : Théorie et applications - 2e éd.

مشخصات کتاب

Management des organisations publiques : Théorie et applications - 2e éd.

دسته بندی: ریاضیات کاربردی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9782760515345, 9782760519671 
ناشر:  
سال نشر:  
تعداد صفحات: 350 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Management des organisations publiques : Théorie et applications - 2e éd. به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت سازمان های عمومی : Théorie et applications - 2e ed. نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت سازمان های عمومی : Théorie et applications - 2e ed.

مدیریت یک سازمان ذاتاً با عملکردهای مناسب مدیریت، مانند درک سازمان، تصمیم گیری، هدایت افرادی که در آن کار می کنند، ارزیابی عملکرد آنها، شناخت نوع ساختاری که به بهترین وجه مناسب است و کنترل کاری که انجام می دهیم، مرتبط است. و همچنین نحوه انجام آن. علاوه بر این، از مدیر انتظار می رود که رهبری خاصی را نشان دهد، در یک تیم کار کند و کارکنانش انگیزه داشته باشند، حتی اگر در عمل همه اینها مبهم باقی بماند. علاوه بر این، با در نظر گرفتن جنبه‌های سیاسی و الزامات اداری سازمان‌های عمومی، باید به همه این سؤال‌ها به شیوه‌ای خاص پرداخته شود. مدیر دولتی باید روزانه در چارچوب قوانین بسیار دقیق عمل کند و با انتقادات عمومی اعم از مشتری و صاحب سیستم مواجه شود. ضمن اینکه آیا شهروند در رابطه با او مشتری است یا کاربر؟ چه فرقی می تواند داشته باشد؟ این کتاب انواع مختلف رهبری را تجزیه و تحلیل می کند، مشکلات ارتباطی را ارزیابی می کند و اهمیت کنترل ها را مشخص می کند. این نظریه‌های سنتی انگیزش را ارائه می‌کند و به مسئله انگیزش در خدمات عمومی می‌پردازد. در نهایت، تئوری های مدیریت را در یک زمینه عمومی و بازتاب هایی در مورد تجربیات عینی ارائه می کند تا به خواننده کمک کند تا چالش های مدیریت دولتی را بهتر درک کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Le management d'une organisation est intrinsèquement lié aux fonctions propres à la gestion, comme comprendre l'organisation, décider, diriger les individus qui y œuvrent, évaluer leur performance, reconnaître le type de structure qui convient le mieux, et contrôler ce qu'on y fait ainsi que comment on le fait. De plus on attend du manager qu'il fasse preuve d'un certain leadership, qu'il travaille en équipe et que ses employés soient motivés, même si en pratique tout cela reste ambigu. De plus, toutes ces questions doivent être traitées d'une façon particulière quand on les aborde en tenant compte des aspects politiques et des exigences administratives des organisations publiques. Le manager public doit quotidiennement agir dans le cadre de lois très précises et affronter les critiques du public, à la fois client et propriétaire du système. D'ailleurs, le citoyen est-il un client ou un usager par rapport à lui ? Quelle différence cela peut-il faire ? Cet ouvrage analyse les différents types de leadership, évalue les problèmes de communication et précise l'importance des contrôles. Il présente les théories traditionnelles de motivation, et aborde la question de la motivation au sein du service public. Il expose enfin des théories de management dans un contexte public et des réflexions sur des expériences concrètes pour aider le lecteur à mieux comprendre les enjeux du management public.





نظرات کاربران