ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Vermitteln und Verstehen: Zur Verständlichkeit von Wissenschaftsfilmen im Fernsehen

دانلود کتاب برقراری ارتباط و درک: در مورد قابل درک بودن فیلم های علمی در تلویزیون

Vermitteln und Verstehen: Zur Verständlichkeit von Wissenschaftsfilmen im Fernsehen

مشخصات کتاب

Vermitteln und Verstehen: Zur Verständlichkeit von Wissenschaftsfilmen im Fernsehen

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783531166018, 3531166018 
ناشر:  
سال نشر:  
تعداد صفحات: 297 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Vermitteln und Verstehen: Zur Verständlichkeit von Wissenschaftsfilmen im Fernsehen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب برقراری ارتباط و درک: در مورد قابل درک بودن فیلم های علمی در تلویزیون نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب برقراری ارتباط و درک: در مورد قابل درک بودن فیلم های علمی در تلویزیون



جوتا میلد به این سوال می پردازد که تا چه حد انواع مختلف ارائه فیلم های علمی تلویزیونی بر توانایی دریافت کنندگان برای درک تأثیر می گذارد. برای این منظور، او چارچوبی نظری را توسعه می‌دهد که مبتنی بر ایده‌های رویکرد پویا-معامله است و یافته‌های پژوهش روزنامه‌نگاری، روان‌شناسی شناختی درک و پژوهش قابل درک را ادغام می‌کند. "مدل درک ارتباطات علمی سمعی و بصری" به دست آمده اساس تحلیل را تشکیل می دهد. نویسنده نشان می دهد که فیلم های علمی تلویزیونی را می توان به انواع مختلفی از مفاهیم ارتباطی تقسیم کرد که توانایی درک را به روشی خاص تعیین می کند. با این حال، تأثیر آنها محدود است، زیرا مفاهیم ارتباطی به ندرت مشوق بحث فعال بیشتر در مورد موضوعات رسانه ای است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Jutta Milde befasst sich mit der Frage, inwieweit verschiedene Darstellungsvarianten von TV-Wissenschaftsfilmen die Verstehensleistungen der Rezipienten beeinflussen. Dazu entfaltet sie einen theoretischen Rahmen, der auf den Wirkungsvorstellungen des dynamisch-transaktionalen Ansatzes basiert und Erkenntnisse der Journalismusforschung, der kognitiven Verstehenspsychologie und der Verständlichkeitsforschung integriert. Das daraus abgeleitete „Verstehensmodell audio-visueller Wissenschaftsvermittlung“ bildet die Grundlage der Analyse. Die Autorin zeigt, dass sich TV-Wissenschaftsfilme in verschiedene Typen von Vermittlungskonzepten unterscheiden lassen, welche die Verstehensleistungen in spezifischer Weise determinieren. Allerdings ist ihr Einfluss begrenzt, da die Vermittlungskonzepte nur selten zu einer weiterführenden aktiven Auseinandersetzung mit den Medienthemen anregen.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages 1-11
Einleitung....Pages 13-19
Der dynamisch-transaktionale Ansatz als Rahmenkonzept....Pages 21-30
Die Vermittlung von Wissenschaft im Fernsehen....Pages 31-59
Verstehen von Medieninhalten....Pages 61-122
Verständlichkeitsforschung....Pages 123-143
Das Verstehensmodell audio-visueller Wissenschaftsvermittlung....Pages 145-147
Forschungsfragen und Untersuchungsdesign....Pages 149-153
Verständlichkeitsanalyse der Wissenschaftsfilme....Pages 155-171
Methodik der Verstehensanalyse....Pages 173-191
Ergebnisse der Verstehensanalyse....Pages 193-246
Diskussion....Pages 247-256
Back Matter....Pages 257-308




نظرات کاربران