ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Survey Research Methodology, 1990-1999: An Annotated Bibliography (Bibliographies and Indexes in Law and Political Science)

دانلود کتاب روش تحقیق پیمایشی، 1990-1999: کتابشناسی مشروح (کتابشناسی و نمایه ها در حقوق و علوم سیاسی)

مشخصات کتاب

Survey Research Methodology, 1990-1999: An Annotated Bibliography (Bibliographies and Indexes in Law and Political Science)

دسته بندی: تاریخ
ویرایش: annotated edition 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0313305978, 9781593114107 
ناشر:  
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 454 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 25 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Survey Research Methodology, 1990-1999: An Annotated Bibliography (Bibliographies and Indexes in Law and Political Science) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب روش تحقیق پیمایشی، 1990-1999: کتابشناسی مشروح (کتابشناسی و نمایه ها در حقوق و علوم سیاسی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب روش تحقیق پیمایشی، 1990-1999: کتابشناسی مشروح (کتابشناسی و نمایه ها در حقوق و علوم سیاسی)

تحقیق پیمایشی یکی از پرکاربردترین روش‌های تحقیق در علوم اجتماعی و رفتاری است. دو روندی که در دهه گذشته تأثیر عمده ای بر توسعه روش های نظرسنجی داشته اند عبارتند از: (1) استفاده از تکنیک ها و نظریه ها از روانشناسی شناختی برای درک و کاهش خطای اندازه گیری نظرسنجی، و (2) استفاده از رایانه جدید. و فن آوری های تلفن برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها. این روندها و سایر مسائل نوظهور از ادبیات دهه 1990 در مورد روش های تحقیق پیمایشی در اینجا در 617 حاشیه نویسی دقیق برای تک نگاری ها، مجلات، اسناد دولتی، پایان نامه ها و اسناد ERIC آورده شده است. حاشیه‌نویسی‌ها شامل نمونه‌هایی از تجارت، جرم‌شناسی، آموزش، بهداشت و پزشکی، حقوق، علم کتابداری، رسانه‌های جمعی، علوم نظامی، علوم سیاسی، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی، مددکاری اجتماعی، دین و مطالعات زنان است. مدخل‌های کتاب‌شناختی هر عنصر مفیدی از جمله نام‌های سری، زیرنویس‌های کامل، و شماره صفحات متنی کلی و همچنین شماره صفحات فصل. حاشیه‌نویسی‌های گسترده کامل‌تر و دقیق‌تر از آنچه برای کتاب‌شناسی‌های مشروح معمول است، هستند. توضیحات شامل نکات برجسته داده های مطالعه و جزئیات کافی است تا خواننده را قادر سازد تا انتخابی آگاهانه برای جستجوی متن کامل داشته باشد. ضمائم شامل مجلات مورد استناد و سازمان های تحقیقاتی عمده نظرسنجی است. حاشیه نویسی ها به راحتی از طریق نمایه های نویسنده و موضوع قابل دسترسی هستند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران