ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Medieval Practices of Space

دانلود کتاب شیوه های قرون وسطی فضا

Medieval Practices of Space

مشخصات کتاب

Medieval Practices of Space

دسته بندی: تاریخ
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780816635450, 9780816635443 
ناشر:  
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 288 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 16 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Medieval Practices of Space به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شیوه های قرون وسطی فضا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شیوه های قرون وسطی فضا

نگاهی به نقشه های قرون وسطی به ما می گوید که نقشه نگاران قرون وسطی فضا را به گونه ای متفاوت از امروز تقسیم می کردند. به عنوان مثال، در نقشه بزرگ جهان، اورشلیم با تصویری از مسیح مصلوب که یک مکان را از مکان دیگر جدا می کند، در مرکز صحنه قرار می گیرد. معماران کلیساهای قرون وسطی فضا را دستکاری می کردند تا نقش و جایگاه هرکسی را که از آستانه عبور می کرد روشن کند. حتی در روزمره ترین بافت، فضا بر اساس جنسیت و طبقه اختصاص می یافت و با معانی بی نهایت ظریف و متنوعی همراه بود. دست اندرکاران این جلد از مرزهای انضباطی و نظری عبور می کنند تا کلمات، استعاره ها، تصاویر، نشانه ها، توهمات شاعرانه، و هویت هایی را بخوانند که مردان و زنان قرون وسطایی با آن ها از فضا یا مکان برای افزودن معنا به جهان استفاده می کردند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A glance at medieval maps tells us that cartographers of the Middle Ages divided space differently than we do today. In the great mappae mundi, for instance, Jerusalem takes center stage, with an image of the crucified Christ separating one place from another. The architects of medieval cathedrals manipulated space to clarify the roles and status of anyone who crossed the threshold. Even in the most everyday context, space was allotted according to gender and class and was freighted with infinitely subtle and various meanings. The contributors to this volume cross disciplinary and theoretical boundaries to read the words, metaphors, images, signs, poetic illusions, and identities with which medieval men and women used space or place to add meaning to the world.





نظرات کاربران