دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: آموزشی ویرایش: نویسندگان: David Boud and Nancy Falchikov سری: ISBN (شابک) : 9780203964309, 0415397790 ناشر: سال نشر: 2007 تعداد صفحات: 217 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 1 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Rethinking assessment in higher education: Learning for the longer term به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب بازنگری در ارزیابی در آموزش عالی: یادگیری برای بلند مدت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
ارزشیابی یک فعالیت پر ارزش است که با بحث هایی در مورد استانداردهای تحصیلی، آماده سازی دانش آموزان برای اشتغال، سنجش کیفیت و ارائه مشوق ها احاطه شده است. شواهد قابل توجهی وجود دارد که نشان می دهد ارزشیابی، به جای تدریس، تأثیر عمده ای بر یادگیری دانش آموزان دارد. توجه را به آنچه مهم است معطوف می کند و به عنوان انگیزه ای برای مطالعه عمل می کند. این کتاب ارزشیابی در آموزش عالی را مورد بررسی قرار می دهد و آن را از نقطه نظر آنچه ارزشیابی انجام می دهد و می تواند انجام دهد مورد بررسی قرار می دهد و استدلال می کند که ارزشیابی باید به عنوان یک عمل قضاوت آگاهانه تلقی شود و راهی برای ادغام آموزش، یادگیری و ارزشیابی برای آمادگی بهتر دانش آموزان پیشنهاد می کند. برای یک عمر یادگیری خواندن آن برای دست اندرکاران و سیاست گذاران در مؤسسات آموزش عالی در کشورهای مختلف، و همچنین برای دست اندرکاران توسعه آموزشی و پژوهش های سازمانی ضروری است.
Assessment is a value-laden activity surrounded by debates about academic standards, preparing students for employment, measuring quality and providing incentives. There is substantial evidence that assessment, rather than teaching, has the major influence on students’ learning. It directs attention to what is important and acts as an incentive for study. This book revisits assessment in higher education, examining it from the point of view of what assessment does and can do and argues that assessment should be seen as an act of informing judgement and proposes a way of integrating teaching, learning and assessment to better prepare students for a lifetime of learning. It is essential reading for practitioners and policy makers in higher education institutions in different countries, as well as for educational development and institutional research practitioners.