ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Moral and Citizenship Education: Learning through Action and Reflection

دانلود کتاب آموزش اخلاق و شهروندی: یادگیری از طریق عمل و تأمل

Moral and Citizenship Education: Learning through Action and Reflection

مشخصات کتاب

Moral and Citizenship Education: Learning through Action and Reflection

دسته بندی: آموزشی
ویرایش: 1st 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0415232422, 9780203088593 
ناشر:  
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 209 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Moral and Citizenship Education: Learning through Action and Reflection به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آموزش اخلاق و شهروندی: یادگیری از طریق عمل و تأمل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آموزش اخلاق و شهروندی: یادگیری از طریق عمل و تأمل

آموزش اخلاقی و شهروندی با اعلامیه های اخیر دولت در مورد بازنگری در چارچوب های برنامه درسی ملی تا سال 2000 و پس از آن دوباره در خط مقدم توجه آموزشی قرار دارد. این کتاب با گنجاندن ملاحظات عملی در یک زمینه نظری و مرور راهبردهای تدریس، یادگیری و ارزشیابی به برخی از مسائل محوری در آموزش اخلاقی و شهروندی که معلمان امروز با آن مواجه هستند، می پردازد. این به طور گسترده از تحقیقات استفاده می کند، اما به سبکی روشن و قابل دسترس نوشته شده است. شهروندی و آموزش اخلاقی مفاهیم کلیدی را بررسی می کند و یک نمای کلی به روز از سیاست ارائه می دهد، به ویژه به موارد زیر می پردازد: مسائل نظری، اهداف و رویکردهای مرتبط با اخلاق و شهروندی. آموزش در یک جامعه کثرت گرا سهم برنامه درسی، فعالیت های فوق برنامه و اخلاق مدرسه در آموزش شهروندی و اخلاقی در راهبردهای تدریس مدرسه، مواد، ارزشیابی دانش آموزان و ارزشیابی مدرسه است. این کتاب همچنین بر مسائل کلیدی حرفه ای و شخصی معلمان در انجام آموزش شهروندی اخلاقی تمرکز دارد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Moral and citizenship education are again at the forefront of educational attention with the recent governmental announcements about revisions to the National Curriculum frameworks to 2000 and beyond. This book addresses some of the central issues in moral and citizenship education facing teachers today, embedding practical considerations in a theoretical context and reviewing teaching, learning and assessment strategies. It draws extensively on research but is written in a clear, accessible style.Citizenship and Moral Education examines the key concepts and provides an up-to-date overview of policy, particularly addressing: theoretical issues, aims and approaches in relation to moral and citizenship education in a pluralist society the contributions of the curriculum, extra-curricular activities and the school ethos to citizenship and moral education in school teaching strategies, materials, pupil assessment and school evaluation. The book also focuses on key professional and personal issues for teachers in undertaking moral citizenship education.





نظرات کاربران