دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: آموزشی ویرایش: 1st نویسندگان: J. Halstead سری: ISBN (شابک) : 0415232422, 9780203088593 ناشر: سال نشر: 2006 تعداد صفحات: 209 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 1 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Moral and Citizenship Education: Learning through Action and Reflection به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب آموزش اخلاق و شهروندی: یادگیری از طریق عمل و تأمل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
آموزش اخلاقی و شهروندی با اعلامیه های اخیر دولت در مورد بازنگری در چارچوب های برنامه درسی ملی تا سال 2000 و پس از آن دوباره در خط مقدم توجه آموزشی قرار دارد. این کتاب با گنجاندن ملاحظات عملی در یک زمینه نظری و مرور راهبردهای تدریس، یادگیری و ارزشیابی به برخی از مسائل محوری در آموزش اخلاقی و شهروندی که معلمان امروز با آن مواجه هستند، می پردازد. این به طور گسترده از تحقیقات استفاده می کند، اما به سبکی روشن و قابل دسترس نوشته شده است. شهروندی و آموزش اخلاقی مفاهیم کلیدی را بررسی می کند و یک نمای کلی به روز از سیاست ارائه می دهد، به ویژه به موارد زیر می پردازد: مسائل نظری، اهداف و رویکردهای مرتبط با اخلاق و شهروندی. آموزش در یک جامعه کثرت گرا سهم برنامه درسی، فعالیت های فوق برنامه و اخلاق مدرسه در آموزش شهروندی و اخلاقی در راهبردهای تدریس مدرسه، مواد، ارزشیابی دانش آموزان و ارزشیابی مدرسه است. این کتاب همچنین بر مسائل کلیدی حرفه ای و شخصی معلمان در انجام آموزش شهروندی اخلاقی تمرکز دارد.
Moral and citizenship education are again at the forefront of educational attention with the recent governmental announcements about revisions to the National Curriculum frameworks to 2000 and beyond. This book addresses some of the central issues in moral and citizenship education facing teachers today, embedding practical considerations in a theoretical context and reviewing teaching, learning and assessment strategies. It draws extensively on research but is written in a clear, accessible style.Citizenship and Moral Education examines the key concepts and provides an up-to-date overview of policy, particularly addressing: theoretical issues, aims and approaches in relation to moral and citizenship education in a pluralist society the contributions of the curriculum, extra-curricular activities and the school ethos to citizenship and moral education in school teaching strategies, materials, pupil assessment and school evaluation. The book also focuses on key professional and personal issues for teachers in undertaking moral citizenship education.