ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Total E-Mail Marketing, First Edition

دانلود کتاب بازاریابی کل ایمیل ، چاپ اول

Total E-Mail Marketing, First Edition

مشخصات کتاب

Total E-Mail Marketing, First Edition

دسته بندی: بازار یابی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0750657545, 9780585459684 
ناشر:  
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 243 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Total E-Mail Marketing, First Edition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازاریابی کل ایمیل ، چاپ اول نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازاریابی کل ایمیل ، چاپ اول

بازاریابی کل ایمیل نشان می دهد که چگونه می توان کمپین های ایمیلی موثری را با هدف جذب و حفظ مشتری اجرا کرد. این کتاب بسیار بیشتر از دستورالعمل های ساده در مورد خلاقیت ایمیل را پوشش می دهد. نحوه برنامه ریزی و اجرای کمپین های ایمیلی که با سایر ارتباطات آنلاین و آفلاین ادغام می شوند را توضیح می دهد. نویسنده از تخصص و نمونه هایی از متخصصان برجسته اروپایی استفاده می کند تا نکات عملی را برای بهبود نتایج کمپین شرح دهد. این کتاب مملو از مطالعات موردی از شرکت‌های بریتانیا و چک‌لیست‌هایی برای شروع یا بهبود کمپین‌های گذشته، موضوعات زیر را پوشش می‌دهد: * برنامه‌ریزی کمپین‌های ایمیلی مؤثر و یکپارچه* نحوه ایجاد سریع فهرست خانه‌های باکیفیت * انتخاب منبع B2C فهرست‌های B2B* محدودیت‌های اخلاقی و قانونی* ابزارهایی برای مدیریت ایمیل‌های ورودی و خروجی* طراحی ایمیل‌های HTML و فرمت متنی برای حداکثر پاسخ‌دهی * نوشتن کپی جذاب * مسائل کلیدی در برنامه‌ریزی خبرنامه‌های الکترونیکی * اندازه‌گیری و بهبود کمپین‌های ایمیل بسیار بالا ساختار و طراحی شده برای حداکثر دسترسی، این کتاب شامل جعبه های "E-mail Marketing Insights" است که عوامل حیاتی برای موفقیت را برجسته می کند. جعبه‌های «E-Mail Marketing Excellence» نمونه‌های واقعی بهترین عملکرد و «چک لیست‌های کمپین» را ارائه می‌دهند تا به شما در طراحی و بررسی طرح‌های کمپین کمک کنند. این کتاب راهنمای بازاریابی ایمیلی که مکملی حیاتی برای کتاب نویسنده با عنوان بازاریابی عالی است، به همه بازاریابان مرتبط است - چه آنها در بازاریابی الکترونیکی تخصص داشته باشند و چه نباشند - زیرا دیدگاه یک کمپین یکپارچه ای را ارائه می دهد. دیو چافی مقالات و کتاب های زیادی در این زمینه نوشته است. بازاریابی الکترونیکی و ستون نویس خبرنامه الکترونیکی چه جدید در بازاریابی است. او از سال 1997 کارگاه های بازاریابی الکترونیکی را برای موسسه بازاریابی خبره ارائه کرده است. دیو مدیر عامل Marketing Insights Limited است. این شرکت در طراحی برنامه های معیارهای بازاریابی الکترونیکی برای پشتیبانی از استراتژی و اجرای بازاریابی الکترونیکی تخصص دارد. مشتریان عبارتند از 3M، HSBC و NCH. او همچنین ممتحن جایزه CIM E-Marketing است. * دیدگاه کمپین یکپارچه ای را ارائه می دهد که برای همه بازاریاب هایی که می خواهند مزایای ایمیل را به حداکثر برسانند بسیار مهم است.* رویکرد ساختاریافته و در دسترس امکان درک و به کارگیری آسان نکات کلیدی را فراهم می کند.* شامل طیف وسیعی از دیدگاه ها و نمونه هایی از بهترین عملکرد برای گردآوری نگاهی به مشکلات و پتانسیل بازاریابی ایمیلی.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Total E-Mail Marketing shows how to run effective e-mail campaigns aimed at both customer acquisition and retention. The book covers much more than simply guidelines on e-mail creative. It explains how to plan and execute e-mail campaigns which integrate with other online and offline communications.The author draws on expertise and examples from leading European practitioners to detail practical tips to improve campaign results. Packed with case studies from UK companies and checklists to get you started or improve on past campaigns, the book covers the following topics: * Planning effective, integrated e-mail campaigns* How to rapidly build a quality house list* Sourcing opt-in B2C and B2B lists* Ethical and legal constraints* Tools for managing inbound and outbound e-mail* Designing HTML and text format e-mails for maximum response* Writing engaging copy* Key issues in planning e-newsletters* Measuring and improving e-mail campaignsHighly structured and designed for maximum accessibility, the book incorporates 'E-mail Marketing Insights' boxes which highlight critical factors for success; 'E-Mail Marketing Excellence' boxes giving real-world examples of best practice and 'Campaign Checklists' to helpyou devise and check campaign plans. A vital supplement to the author's book entitled eMarketing eXcellence, this e-mail marketing handbook is relevant to all marketers - whether they specialise in e-marketing or not - as it offers an integrated campaign perspective.Dave Chaffey has written many articles and books on e-marketing and is a columnist for the What's New in Marketing E-newsletter. He has delivered E-marketing workshops for the Chartered Institute of Marketing since 1997. Dave is Managing Director of Marketing Insights Limited. The company specialises in devising e-marketing metrics programmes to support e-marketing strategy and execution. Clients include 3M, HSBC and NCH. He is also an examiner for the CIM E-Marketing award. * Offers an integrated campaign perspective, crucial for all marketers wanting to maximize the benefits of e-mail.* Structured and accessible approach allows for easy appreciation and application of key points.* Includes a range of views and examples of best practice for a rounded view of the pitfalls and the potential of e-mail marketing.



فهرست مطالب

TeamLiB......Page 1
Cover......Page 2
Contents......Page 6
HOW I S THE BOOK STRUCTURED?......Page 10
WHO IS THIS BOOK FOR?......Page 11
LEARNING FEATURES......Page 12
Acknowledgements......Page 14
1 Introduction......Page 16
INTRODUCTION: TYPICAL E- MAIL MARKETING QUESTIONS......Page 17
MODELLING AND MEASURING E- MAIL MARKETING EFFECTIVENESS......Page 19
WHY E- MAIL MARKETING MATTERS......Page 21
WHY E- MAI L MARKETING BEATS DIRECT MAIL......Page 22
WHY E- MAIL MARKETING BEATS WEB S ITE- BASED MARKETING......Page 25
WHY ¡® TOTAL E- MAIL MARKETING¡¯?......Page 26
MEETING THE CHALLENGES OF TOTAL E- MAIL MARKETING......Page 27
WHY E- MAI L MARKETING I S NOT SO DIFFERENT FROM DIRECT MAIL......Page 29
WEB LINKS......Page 33
2 E- mail marketing fundamentals......Page 34
INTRODUCTION......Page 35
PERMISSION MARKETING......Page 36
LEGAL CONSTRAINTS......Page 40
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT......Page 45
ONLINE CRM......Page 53
PERSONALISATION AND MASS CUSTOMISATION......Page 54
AN INTEGRATED E- MAI L MARKETING APPROACH TO CRM......Page 57
REFERENCES......Page 61
WEB LINKS......Page 62
3 E- mail campaign planning......Page 63
INTRODUCTION......Page 64
OBJECTIVE SETTING......Page 65
E- MAIL CAMPAIGN BUDGETING......Page 71
CAMPAIGN DESIGN: TARGETING, OFFER, TIMING, CREATIVE......Page 74
CAMPAIGN INTEGRATION......Page 83
THE CREATIVE BRIEF......Page 87
MEASUREMENT......Page 88
CONTINUOUS IMPROVEMENT OF CAMPAIGNS......Page 93
TESTING......Page 95
REFERENCES......Page 97
WEB LINKS......Page 98
4 E- mail for customer acquisition......Page 99
CHAPTER AT A GLANCE......Page 100
INTRODUCTION......Page 101
BUILDING A HOUSE E- MAI L LIST......Page 102
STAGE 1: DEVISING INCENTIVES......Page 105
THE WEB SITE......Page 106
USING A RENTED LIST OF E- MAILS TO ACQUIRE CUSTOMERS VIA E- MAIL......Page 113
PLACING ADVERTISING IN THIRD- PARTY E- MAIL NEWSLETTERS......Page 121
USENET......Page 123
STAGE 3: REVISING WEB- SITE DESIGN TO EMPHASISE OFFER......Page 125
STAGE 4 : DEFINING PROFILING NEEDS AND CAPTURE FORM......Page 126
STAGE 5 : SELECTING PERMISSION LEVELS: WHAT DOES OPT- IN REALLY MEAN?......Page 130
STAGE 7: DEFINING THE OPT- OUT......Page 133
STAGE 8: FOLLOW- UP REGISTRATION......Page 134
OTHER FORMS OF CUSTOMER ACQUISITION......Page 137
KEEPING E- MAI L ADDRESSES CURRENT......Page 138
VIRAL MARKETING......Page 139
REFERENCES......Page 144
WEB LINKS......Page 145
5 Using e- mail for customer retention......Page 146
INTRODUCTION......Page 147
PLANNING RETENTION......Page 148
E- NEWSLETTERS......Page 155
VIRTUAL COMMUNITIES AND DISCUSSION LISTS......Page 166
REFERENCES......Page 169
WEB LINKS......Page 170
6 Crafting e- mail creative......Page 171
INTRODUCTION......Page 172
E- MAIL USAGE CONSTRAINTS......Page 173
THE HTML VERSUS TEXT DECISION......Page 175
E- MAIL HEADERS......Page 181
E- MAIL BODY CONTENT......Page 184
COPYWRITING......Page 189
CALLS- TO- ACTION......Page 192
LANDING PAGES......Page 196
E- NEWSLETTER DES IGN......Page 197
HOW NOT TO DO IT......Page 202
REFERENCES......Page 203
7 E- mail marketing management......Page 204
SELECTING SOLUTION PROVIDERS......Page 205
MANAGING A CAMPAIGN......Page 207
CHOOSING E- MAIL MANAGEMENT SOFTWARE......Page 209
LIST SERVERS......Page 211
DESKTOP E- MAIL MANAGEMENT SOFTWARE......Page 212
APPLICATION SERVICE PROVIDER MODEL......Page 213
MANAGING THE HOUSE LIST......Page 214
MANAGING INBOUND E- MAIL......Page 216
WEB LINKS......Page 221
8 E- mail marketing innovation......Page 223
SOLVING THE SPAM PROBLEM......Page 224
RICH MEDIA E- MAILS......Page 230
MESSAGING THROUGH MOBILE OR WIRELESS ACCESS DEVICES......Page 232
PICTURE MESSAGING......Page 236
REFERENCES......Page 237
WEB LINKS......Page 238
Index......Page 240




نظرات کاربران