ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Developing Countries and the WTO: Policy Approaches

دانلود کتاب کشورهای در حال توسعه و سازمان تجارت جهانی: رویکردهای سیاستی

Developing Countries and the WTO: Policy Approaches

مشخصات کتاب

Developing Countries and the WTO: Policy Approaches

دسته بندی: سیاست
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9280811533, 9789280811537 
ناشر:  
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 347 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Developing Countries and the WTO: Policy Approaches به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کشورهای در حال توسعه و سازمان تجارت جهانی: رویکردهای سیاستی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کشورهای در حال توسعه و سازمان تجارت جهانی: رویکردهای سیاستی

به طور گسترده پذیرفته شده است که یک سیستم تجارت جهانی با عملکرد خوب، پیش نیازی برای ارتقای تجارت و توسعه کشورهای در حال توسعه است. با این حال، به همان اندازه به خوبی تشخیص داده شده است که سیستم تجاری به نفع بسیاری از کشورهای در حال توسعه عمل نکرده است. به همین دلیل، برای کشورهای در حال توسعه داشتن پیشنهادهای روشن برای اصلاحات که هم بلندپروازانه و هم واقع بینانه باشد، اهمیت حیاتی دارد. تنها در این صورت است که آنها می توانند منافع خود را در سال های آینده به طور سازنده ارتقا دهند. این کتاب به انتخاب های خط مشی حیاتی که اکنون کشورهای در حال توسعه با توجه به سیاست تجاری با آن روبرو هستند، می پردازد. مذاکره کنندگان باتجربه، دانشمندان و مقامات تجاری با پیشینه های بسیار متفاوت، نسخه های سیاستی را برای ایمن سازی یک سیستم تجارت جهانی که نیازهای کشورهای در حال توسعه را برآورده می کند، ارائه می دهند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

It is widely accepted that a well-functioning global trading system is a prerequisite for trade promotion and the development of developing countries. However, it is equally well recognized that the trading system has not worked out to the advantage of many developing countries. For this reason, it is of critical importance for developing countries to have clear proposals for reform that are both ambitious and realistic. Only then can they constructively promote their interests in the coming years. The book addresses the critical policy choices now facing developing countries with respect to trade policy. Experienced negotiators, scholars and trade officials from very different backgrounds offer policy prescriptions to secure a world trading system that will meet the needs of developing countries.





نظرات کاربران