ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Language and Sexuality Reader

دانلود کتاب کتابخوان زبان و جنسیت

مشخصات کتاب

The Language and Sexuality Reader

دسته بندی: زبانشناسی
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 041536308X, 9780203013373 
ناشر:  
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 337 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب The Language and Sexuality Reader به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کتابخوان زبان و جنسیت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کتابخوان زبان و جنسیت

کتاب خوان زبان و جنسیت اولین مجموعه ای است که نوشته های تاریخی و معاصر را از طیفی از رشته های دانشگاهی گرد هم می آورد تا به بررسی ارتباط بین جنسیت به عنوان حوزه ای از تجربه انسانی و زبانی که ما برای صحبت و نوشتن درباره آن استفاده می کنیم، بپردازد. موضوعاتی که مشارکت کنندگان به آن پرداخته اند عبارتند از سبک های گفتار همجنس گرایان و عامیانه. زبان اجراهای درگ، تبلیغات شخصی، نامه های عاشقانه نپالی و داستان های دختر دانش آموز ژاپنی؛ چه چیزی به عنوان "رابطه جنسی" به حساب می آید و آیا "ازدواج" بنا به تعریف باید دگرجنس گرا باشد یا خیر. ارتباط میل جنسی، رضایت و امتناع؛ و اینکه دگرجنسگرایان چگونه خود را در مکالمه معمولی نشان می دهند. این متن با گردآوری مطالب از حوزه‌هایی از جمله انسان‌شناسی، مطالعات ارتباطات، زبان‌شناسی، پزشکی و روان‌شناسی، با راهنمایی دانش‌آموزان از طریق کارهای اولیه در این زمینه، که بر استفاده از زبان همجنس‌گرایان و تفاوت آن با جریان اصلی دگرجنس‌گرایان متمرکز بود، آغاز می‌شود. بخش دوم خواننده تمرکز را گسترده‌تر می‌کند: با دور شدن از برچسب‌های عمومی «همجنس‌گرا» و «دگرجنس‌گرا»، به بررسی تنوع شیوه‌های زبانی و جنسی می‌پردازد که در میان محققان از اواسط دهه 1990 تا کنون مستند و بحث شده است. در بخش‌های موضوعی سازمان‌دهی شده، خواننده به DT منشأ و توسعه تحقیقات زبان و جنسیت از دهه 1940 تا 1980 DT استفاده مردم از زبان برای انجام تمایلات جنسی و هویت جنسی DT چگونه زبان هنجارهایی را منعکس می‌کند، تقویت می‌کند یا به چالش می‌کشد. طبیعی و مطلوب در حوزه جنسی DT ارتباط کلامی میل جنسی


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران