ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Handbook of Assessment and Treatment Planning for Psychological Disorders,2nd Edition

دانلود کتاب راهنمای ارزیابی و برنامه ریزی درمان اختلالات روانشناختی ، چاپ دوم

Handbook of Assessment and Treatment Planning for Psychological Disorders,2nd Edition

مشخصات کتاب

Handbook of Assessment and Treatment Planning for Psychological Disorders,2nd Edition

دسته بندی: روانشناسی
ویرایش: Second Edition, Second Edition 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 160623868X, 9781606238714 
ناشر:  
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 721 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Handbook of Assessment and Treatment Planning for Psychological Disorders,2nd Edition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب راهنمای ارزیابی و برنامه ریزی درمان اختلالات روانشناختی ، چاپ دوم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب راهنمای ارزیابی و برنامه ریزی درمان اختلالات روانشناختی ، چاپ دوم

این کتاب که به طور گسترده به عنوان یک مرجع بالینی برتر در نظر گرفته می شود، ابزارهای پیشرفته ای را برای انجام ارزیابی های موثر و استفاده از نتایج برای برنامه ریزی و نظارت بر مداخلات مبتنی بر شواهد ارائه می دهد. مقامات پیشرو رویکردهای اثبات شده ای را برای غربالگری و ارزیابی مشکلات روانی خاص ارائه می کنند. آنها راهنمایی های عملی و نمونه های موردی را برای کمک به پزشکان برای انتخاب بهترین اقدامات برای جمعیت های مختلف و اهداف ارزیابی ارائه می دهند. ابزارها و روش‌های توصیه‌شده، از جمله برنامه‌های کاربردی برای مراقبت‌های مدیریت‌شده و تنظیمات مراقبت اولیه شرح داده شده‌اند. بسیاری از فصول دارای جداول مفصلی هستند که معیارهای مربوطه را با هم مقایسه و مقایسه می‌کنند. جدید در این نسخه*به‌طور کامل با ابزارها و یافته‌های تحقیقاتی جدید به‌روز شده است.*فصل در مورد نقش ارزیابی در درمان مبتنی بر شواهد. اختلالات.*فصل توضیح می دهد که چگونه پایایی و اعتبار یک اندازه گیری را ارزیابی کنیم. (20110126)


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Widely regarded as a premier clinical reference, this book provides state-of-the-science tools for conducting effective assessments and using the results to plan and monitor evidence-based interventions. Leading authorities present proven approaches to screening and assessment for specific psychological problems. They offer practical guidance and case examples to help clinicians select the best measures for different populations and assessment purposes. Recommended instruments and procedures are described, including applications for managed care and primary care settings. Many of the chapters feature detailed tables that compare and contrast relevant measures.New to This Edition*Thoroughly updated with new instruments and research findings.*Chapter on the role of assessment in evidence-based treatment.*Additional disorder-specific chapter: impulse control disorders.*Chapter explaining how to evaluate the reliability and validity of a measure.   (20110126)





نظرات کاربران