ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Advances in Social and Organizational Psychology: A Tribute to Ralph Rosnow

دانلود کتاب پیشرفت در روانشناسی اجتماعی و سازمانی: ادای احترام به رالف روزنو

Advances in Social and Organizational Psychology: A Tribute to Ralph Rosnow

مشخصات کتاب

Advances in Social and Organizational Psychology: A Tribute to Ralph Rosnow

دسته بندی: علوم (عمومی)
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0805855904, 9781410617446 
ناشر:  
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 398 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Advances in Social and Organizational Psychology: A Tribute to Ralph Rosnow به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پیشرفت در روانشناسی اجتماعی و سازمانی: ادای احترام به رالف روزنو نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب پیشرفت در روانشناسی اجتماعی و سازمانی: ادای احترام به رالف روزنو

این جلد جدید مجموعه ای از مقالات تفکر برانگیز در مورد وضعیت فعلی روانشناسی اجتماعی و سازمانی است. موضوعات از تجزیه و تحلیل داده ها و تفسیر، به اخلاق تحقیق، به مسائل نظری، به بررسی معرفت شناسی روانشناختی و نظریه. این کتاب به سه بخش تقسیم شده است. بخش اول، بر بزرگترین کمک رالف روسنو به روانشناسی متمرکز است و دانش ما در مورد روش ها و اخلاق تحقیق را ارتقا می دهد. این بخش اصلاحات در روش تحقیق، مسائل اخلاقی در انجام تحقیقات روانشناختی، و مشکلات خاردار مصنوع در تحقیقات رفتاری را معرفی می‌کند. چهار فصل از بخش بعدی موضوعات روانشناسی سازمانی (رفتار مصرف کننده، شایعات در زمینه های سازمانی، تصمیم گیری و رهبری) و سه فصل به بررسی موضوعات روانشناختی اجتماعی (علم و مسائل اجتماعی، لبخند زدن و ارزش های انسانی) می پردازد. بخش پایانی مجموعه ای از فصول نظریه از سه محقق برجسته است. این پایان فکر برانگیز سوالات معرفت‌شناختی را برای نسل‌های آینده ایجاد می‌کند. این کتاب برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دانش پژوهان در روان‌شناسی اجتماعی، سازمانی و مصرف‌کننده و رشته‌های مرتبط مانند ارتباطات، مدیریت، بازاریابی، سیستم‌های اطلاعات مدیریت و جامعه‌شناسی در نظر گرفته شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This new volume is a collection of thought-provoking essays on the current state of social and organizational psychology. The topics range from data analysis and interpretation, to research ethics, to theoretical issues, to an examination of psychological epistemology and theory. The book is divided into three sections. The first section, focuses on Ralph Rosnow’s greatest contribution to psychology, advancing our knowledge of the methods and ethics of research. This section introduces refinements in research methodology, ethical issues in the conduct of psychological research, and the thorny problems of artifact in behavioral research. Four of the chapters in the next section cover topics in organizational psychology (consumer behavior, rumor in organizational contexts, decision making, and leadership) and three review social psychological topics (science and social issues, smiling, and human values). The final section is a collection of chapters on theory from three eminent scholars. This thought provoking finale raises epistemological questions for future generations to solve.The book is intended for graduate students and scholars in social, organizational, and consumer psychology, and related disciplines such as communication, management, marketing, management information systems, and sociology.





نظرات کاربران