ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Refiguring Rhetorical Education: Women Teaching African American, Native American, and Chicano a Students, 1865-1911

دانلود کتاب بازسازی آموزش بلاغی: زنانی که به دانشجویان آمریکایی آفریقایی تبار، بومی آمریکایی و چیکانو آموزش می دهند، 1865-1911

Refiguring Rhetorical Education: Women Teaching African American, Native American, and Chicano a Students, 1865-1911

مشخصات کتاب

Refiguring Rhetorical Education: Women Teaching African American, Native American, and Chicano a Students, 1865-1911

دسته بندی: تاریخ
ویرایش: 1st 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0809328356, 9781435663596 
ناشر:  
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 241 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Refiguring Rhetorical Education: Women Teaching African American, Native American, and Chicano a Students, 1865-1911 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازسازی آموزش بلاغی: زنانی که به دانشجویان آمریکایی آفریقایی تبار، بومی آمریکایی و چیکانو آموزش می دهند، 1865-1911 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازسازی آموزش بلاغی: زنانی که به دانشجویان آمریکایی آفریقایی تبار، بومی آمریکایی و چیکانو آموزش می دهند، 1865-1911

بازسازی آموزش بلاغی: زنانی که به دانش‌آموزان آمریکایی آفریقایی‌تبار، بومی‌های آمریکایی و چیکانو/یک آموزش می‌دهند، 1865-1911، کار پنج معلم زن را بررسی می‌کند که انتظارات جنسیتی و فرهنگی را برای ایجاد شیوه‌های آموزشی که نیازهای مدنی و فرهنگی دانش‌آموزانشان را برآورده می‌کند، به چالش می‌کشند. این جلد کتاب «آزادگان» اثر لیدیا ماریا چایلد، یک کتاب آموزشی آموزشی پس از جنگ داخلی برای بردگان تازه آزاد شده را تحلیل می‌کند. مقاله‌های زندگی‌نامه‌ای Zitkala در سال 1900 در ماهنامه آتلانتیک منتشر شد که کار مدارس شبانه‌روزی خارج از رزرو را برای دانش‌آموزان بومی آمریکا زیر سوال می‌برد. و سهم Jovita Idar، Marta Pe?a، و Leonor Villegas de Magn?n به روزنامه اسپانیایی زبان La Cr?nica در سال‌های 1910 و 1911 - مشارکت‌هایی که آموزش زبان و فرهنگی را برای خوانندگانشان در مدارس دولتی تگزاس دریافت نمی‌کردند. نویسنده جسیکا انوک، امکانات و محدودیت‌های آموزش بلاغی را با تمرکز بر چالش‌هایی که Child، Zitkala ?a، Idar، Pe?a و Villegas برای شیوه‌های آموزشی مسلط ایجاد کردند، بررسی می‌کند. هر یک از این معلمان شغل به ظاهر غیرسیاسی خود را به محل مقاومت تبدیل کردند و روش‌های آموزشی ضعیف‌کننده را برای پیشبرد آموزه‌های مبتنی بر فرهنگ و سیاست‌گذاری که به دانش‌آموزانشان قدرت می‌داد تا از موقعیت‌های تحت سلطه خود بالاتر بروند، تجدید نظر کردند. زبان در بحث‌های آموزش بلاغی برای دانش‌آموزان حاشیه‌نشین هم ضمنی و هم صریح است و شامل شش اصل اصلی برای راهنمایی آموزش‌های امروزی برای مشارکت مدنی است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Refiguring Rhetorical Education: Women Teaching African American, Native American, and Chicano/a Students, 1865-1911 examines the work of five female teachers who challenged gendered and cultural expectations to create teaching practices that met the civic and cultural needs of their students.  The volume analyzes Lydia Maria Child’s The Freedmen’s Book, a post–Civil War educational textbook for newly freed slaves; Zitkala ?a’s autobiographical essays published in the Atlantic Monthly in 1900 that questioned the work of off-reservation boarding schools for Native American students; and Jovita Idar, Marta Pe?a, and Leonor Villegas de Magn?n’s contributions to the Spanish-language newspaper La Cr?nica in 1910 and 1911—contributions that offered language and cultural instruction their readers could not receive in Texas public schools.  Author Jessica Enoch explores the possibilities and limitations of rhetorical education by focusing on the challenges that Child, Zitkala ?a, Idar, Pe?a, and Villegas made to dominant educational practices. Each of these teachers transformed their seemingly apolitical occupation into a site of resistance, revising debilitating educational methods to advance culture-based and politicized teachings that empowered their students to rise above their subjugated positions.Refiguring Rhetorical Education considers how race, culture, power, and language are both implicit and explicit in discussions of rhetorical education for marginalized students and includes six major tenets to guide present-day pedagogies for civic engagement.   





نظرات کاربران