دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: آموزشی ویرایش: نویسندگان: H.B. Slotnick, سری: ISBN (شابک) : 0750701161, 9780750701150 ناشر: سال نشر: 1993 تعداد صفحات: 157 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 1 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Adult Learners On Campus به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب زبان آموزان بزرگسال در محوطه دانشگاه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
فرصت برای "شانس دوم" یک پدیده رو به رشد است. برخی از اعضای گروه مشاوره یادگیرندگان بزرگسال، ده ها نفر از اساتید و دانشجویان فارغ التحصیل در دانشگاه داکوتا، که علاقه کلی به فرآیندهای مرتبط با یادگیری و تدریس دارند، نگرانی خاصی را در مورد روش های دانش آموزان مسن تر از حد متوسط بررسی کردند. بیاموزند و مناسب ترین روش های آموزشی برای آنها. آنها تشخیص دادند که هم برای دانشآموز بزرگتر و هم برای معلم دانشآموز بزرگتر، مشکلات و مسائلی وجود دارد که با روابط متوسط دانشآموز یا دانشآموز/معلم متفاوت است. این کتاب علاوه بر ارائه تصویری یکپارچه از زبان آموزان بزرگسال در محوطه دانشگاه، برخی از تکنیک های آموزشی را نیز ارائه می دهد که می تواند فردا در کلاس درس استفاده شود. هدف آن معلمان در آموزش بیشتر و بزرگسالان، مربیان در همه رشته ها، محققان بزرگسال و آموزش مداوم است.
The opportunity for a "second chance" is a growing phenomenon. Some members of the Adult Learners Consulting Group, a dozen or so faculty and graduate students at the University of Dakota, who have a general interest in the related processes of learning and teaching, investigated the specific concern about the ways older-than-average students learn and the instructional methods most appropriate for them. They recognized that for both the older student and the teacher of the older student there are problems and issues that are different from the average student or student/teacher relationship. In addition to presenting an integrated picture of adult learners on campus, this book also provides some teaching techniques that can be used in the classroom tomorrow.; It is aimed at teachers in further and adult education, trainers in all disciplines, researchers in adult and continuing education.